شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
دریافت گل با اشتباه مدافع و گلر آبی‌پوشان

حاشیه دیدار پدیده-استقلال 2

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 450324
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در صحنه‌هایی که رقم می‌خورد به شدت نسبت به تصمیمات سیدعلی داور مسابقه معترض هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال تهران از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن‌الائمه با حضور حدود 15هزار تماشاگر آغاز شده است که شاگردان رضا مهاجری در همان دقایق ابتدایی پس از اشتباه میلاد فخرالدینی که توپی را از دست داد و جلو آمدن مهدی رحمتی توانستند توسط مهدی خیری به گل برسند.
 
*پیش از آغاز این بازی درگذشت سیدهادی غیاثیان پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی و همچنین سردار حسین همدانی و هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تسلیت گفته شد و یاد و خاطره آنان گرامی داشته شد.
 
*اسکوربورد ورزشگاه کار نمی‌کند و خراب است.
 
*پیش از آغاز بازی محسن یوسفی، حسین بادامکی، مجتبی روشنگر و رضا ناصحی از تیم پدیده به سمت نیمکت آبی‌پوشان رفتند و از استقلال هم مهدی رحمتی به سمت نیمکت پدیده رفت البته پس از اینکه دو تیم در جایگاه خود مستقر شدند تا بازی آغاز شود خسرو حیدری به سمت محمدرضا مهاجری رفت و او را در آغوش گرفت.
 
*مهدی رحمتی با عکسی از هادی نوروزی در زمین مسابقه حاضر شد. وی بازوبند کاپیتانی مشکی بر بازو بسته است.البته در این مسابقه برخی بازیکنان استقلال بازوبند مشکی بر بازو دارند.
 
*پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان اخیر صورت گرفت.
 
*جابر انصاری در دقایق ابتدایی در محوطه جریمه سرنگون شد که کفش او هم از پایش بیرون آمد. بازیکنان استقلال به شدت معتقد بودند که داور باید نقطه پنالتی را نشان می‌داد.
 
*میلاد غریبی بازیکن پدیده پیش از شروع بازی با چندین بازیکن استقلال خوش و بش داشت.
 
*پرچم بزرگی از پدیده در ورزشگاه نصب شده است.
 
*هنوز هواداران در حال ورود به ورزشگاه ثامن‌الائمه هستند.
 
*پرویز مظلومی و رضا مهاجری در کنار زمین مشغول به هدایت بازیکنانشان هستند.
 
*بازیکنان استقلال با بازوبند مشکلی در زمین حاضر شدند.
 
* میثم مجیدی با سر بانداژ به بازی ادمه می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *