شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
اقدام عجیب شورای تامین و حضور 10 هزار تماشاگر

حاشیه دیدار پدیده - استقلال

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 450312
شورای تامین در اقدامی عجیب برای حمل و نقل هواداران به ورزشگاه تنها اتوبوس را برای مسیر بازگشت تدارک دید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه 30 هزار نفری ثامن‌الائمه آغاز خواهد شد.
 
* حدود 10 هزار هوادار برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند که تقریبا نیمی از آنها را استقلالی‌ها تشکیل می‌دهند.
 
* شورای تامین با حضور 85 درصدی هواداران در ورزشگاه ثامن‌الائمه موافقت کرده است.
 
* اقدام عجیب شورای تامین در اختصاص اتوبوس به هواداران این بود که تنها برای مسیر بازگشت 250 دستگاه اتوبوس در اختیار هواداران قرار دادند.
 
* در بیرون از ورزشگاه پرچم‌های آبی و قرمز به هواداران فروخته می‌شد.
 
* ساعت 14:10 دروازه‌بانان استقلال یعنی وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی وارد زمین شدند که از سوی هواداران استقلالی مورد تشویق قرار گرفتند. 5 دقیقه بعد بازیکنان استقلال وارد زمین شدند که همزمان بازیکنان پدیده نیز در زمین ورزشگاه حاضر شدند.
 
* یاد و نام سردار حسین همدانی و هادی نوروزی در این بازی گرامی داشته شد و عکس‌هایی از این دو تازه درگذشته در کنار زمین قرار داده شده است.
 
* ترکیب تیم فوتبال پدیده به شرح زیر است:
 
مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، محمود حنیفی، حسن جعفری، رضا ناصحی، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، مهدی خیری، یونس شاکری، محسن یوسفی و کریم احمدی
 
* در جلسه هماهنگی این دیدار مقرر شده بود در صورتی که هواداران پدیده به ورزشگاه نیایند و تماشاگران استقلال بیش از 10درصد جایگاه در ورزشگاه حاضر شوند ورود آنها بلامانع خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *