يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
یک مقام مسئول در بانک مسکن:

تسهیلات ۱۰۰ میلیونی روی میز است

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 447708
یک مقام مسئول در بانک مسکن گفت:کار تدوین بسته­ های خاص و کاربردی برای تامین مالی این بخش مسکن با محوریت پرداخت تسهیلات به انبوه سازان و مجتمع ­سازان، آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسعود ایزدی درباره اخباری که طی چند روز گذشته با مضمون «موافقت بانک مسکن با پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به انبوه­ سازان» منتشر شده است، اعلام کرد: بانک مسکن هنوز هیچ توافق قطعی و آماده اجرا برای ارایه تسهیلات جدید در بخش مسکن انجام نشده است و در حال حاضر این بانک ، تسهیلات ساخت و خرید مسکن را صرفاً در سقف­های مصوب پرداخت می­کند.

مدیر کل روابط عمومی بانک مسکن تصریح کرد: بانک مسکن در عین حال به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ­ای در حوزه تامین مالی بخش مسکن، به منظور حمایت و تقویت عرضه و همچنین تقاضای مسکن و همچنین پشتیبانی پایدار از سیاست کلان دولت برای خروج اقتصاد از رکود، در نظر دارد بسته­ های خاص و کاربردی برای تامین مالی این بخش با محوریت پرداخت به انبوه سازان و مجتمع ­سازان، تدوین کند که به محض نهایی شدن این بسته ­ها، اطلاعات آن بصورت رسمی از طریق بانک مسکن به اطلاع رسانه ­ها خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک مسکن افزود: در قالب بسته­ های اعتباری در حال تدوین در بانک مسکن، یکی از گزینه­ های روی میز بررسی همین تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن است اما هنوز ابعاد و نحوه پرداخت آن و همچنین ساز و کار بانکی آن مشخص و نهایی نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *