يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رونمایی ازتجهیزات بالگردی وزرهی جدیدارتش

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 446266
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در عرصه قطعه سازی در صنعت بالگردی و زرهی در سال ۹۴ کارهای بسیار خوبی در نیروی زمینی ارتش انجام شده‌ است که به مناسبت هفته دفاع مقدس بخشی از این تجهیزات رونمایی و به یگان های نیروی زمینی ارتش تحویل خواهد شد.
به گزارش جهان، امیرسرتیپ احمد رضا پوردستان در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه همت اصلی نیروی زمینی ارتش در سال جدید در عرصه نهضت قطعه سازی بوده است گفت: تلاش کردیم با توجه به تدابیر و تاکیدات مقام معظم رهبری به لزوم پیشرفت نهضت قطعه سازی، در این عرصه وارد شویم.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه قطعه سازی در صنعت بالگردی و زرهی در سال ۹۴ کارهای بسیار خوبی در نیروی زمینی ارتش انجام شده‌ است که به مناسبت هفته دفاع مقدس بخشی از این تجهیزات رونمایی و به یگان های نیروی زمینی ارتش تحویل خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ازجمله این تجهیزات که با توجه به نهضت قطعه سازی در نیروی زمینی آماده شده اند می‌توان به انواع توپ های خودکششی، بالگرد، خودروهای فوق سنگین و...اشاره کرد که در هفته دفاع مقدس به یگان‌های مربوطه تحویل داده می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *