يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰

رکوردشکنی جالب رئال مادرید

چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 444930
رئال مادرید شب گذشته رکود دیگری را در تاریخ باشگاه ثبت کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا از مارکا، رئال مادرید با هدایت رافائل بنیتس به ثبت رکورد از لحاظ دفاعی ادامه می‌دهد. در بازی سفیدپوشان مادرید و شاختار دونتسک اوکراین که در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و به برتری چهار بر صفر رئال انجامید، رکورد دیگری ثبت شد. رئال در چهار بازی ابتدایی رسمی خود در فصل جاری، دروازه‌اش را بسته نگه داشته است که این رکود برای اولین بار در تاریخ باشگاه به ثبت رسید و در تاریخ ۱۱۳ رئال مادرید بی‌نظیر است.

سه بازی دیگر رئال مادرید که بدون دریافت گل به اتمام رسیده است، مربوط به بازی‌های لالیگاست. این تیم در اولین دیدار خود مقابل اسپورتینگ خیخون با تساوی بدون گل متوقف شدند. در بازی دیگر، چهار بر صفر رئال بتیس و ۶ بر صفر اسپانیول را شکست داد. در حالی که رئال مادرید نسبت به فصل گذشته فشرده‌تر بازی می‌کند، کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی این تیم نیز توپ‌های زیادی را مهار کرده است. با وجود اینکه در آخرین روز نقل انتقالات تابستانی، این دروازه‌بان در شرایط سختی قرار گرفت اما درون دروازه عملکرد درخشانی داشته است.

دروازه‌بان کاستاریکایی رئال، ۳۶۰ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته است و رئال مادرید تنها تیم بدون گل خورده لالیگاست. این تیم در شروع لیگ قهرمانان نیز گلی دریافت نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *