دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

خديرا رکورد 107 گل رئال را شکست

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 219020
رئالي ها با پيروزي در ديدار امشب مقابل بارسا، يک گام بلند به سوي قهرماني در رقابت هاي اين فصل لاليگا برداشتند اما اين پيروزي از يک لحاظ ديگر نيز در تاريخچه اين باشگاه جاودانه خواهد شد.
  
تا پيش از اين ديدار، رئالي ها در اين فصل لاليگا 107 بار دروازه رقبا را باز کرده بودند و با رکوردي که 22 سال قبل تيم جان توشاک در فصل 90-1989 به جاي گذاشته بود، برابري کرده بودند. رکورد تيم توشاک با گلزني در آخرين ديدار آن فصل مقابل خيخون رقم خورد اما رکوردشکني تيم مورينيو در بهترين ديدار ممکن رخ داد؛ در ال کلاسيکو.

در واقع گلي که سامي خديرا به ثمر رساند، صد و هشتمين گل اين فصل رئال بود و البته صد و نهمين گل هم در همين ديدار توسط کريس رونالدو به ثمر رسيد.

با توجه به اينکه هنوز 4 ديدار ديگر باقي مانده، به نظر مي رسد شاگردان مورينيوحتي مي توانند رکوردشان را تا 120 گل افزايش دهند.

هوگو سانچس، ستاره سابق رئال، که يکي از ستاره هاي اصلي تيم توشاک و عوامل اصلي رقم خوردن رکورد 107 گل بود، چند روز قبل در گفتگو با خبرنگاران گفته بود:" رکورد ها براي شکسته شدن رقم مي خورد. من خوشحالم که اين رکورد توسط رئال شکسته مي شود، نه باشگاهي ديگر. آنها شايستگي اين را دارند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *