شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

رحیمیان: مردم فریب مرجع سازی را نمی‌خورند

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 444337
حجت الاسلام والمسلمین حسن رحیمیان در خصوص مرجع سازی ها و انتخابات آینده مجلس خبرگان گفت:مردم فریب مرجع سازی ها را نمی خورند و این مسئله بیشتر به دست خدا است و اگر کسانی بخواهند با تبلیغات سیاسی خود را در این جرگه جای دهن ...
به گزاش جهان به نقل از آرمان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس گفت:مجلس خبرگان با توجه به نقش حیاتی خود یعنی تصمیم گیری درباره بالا ترین مقام کشور و اثرگذاری که در ساختار این نظام دارد از مرتبه و جایگاه بسیار ویژه و بالایی برخوردار است.

وی افزود: عضویت در مجلس خبرگان به خاطر سازو کار این نهاد در صیانت از جایگاه رهبری و انتخاب رهبر بسیار با اهمیت و تأثیرگذار است.

وی در خصوص مرجع سازی ها و انتخابات آینده مجلس خبرگان گفت:مردم فریب مرجع سازی ها را نمی خورند و این مسئله بیشتر به دست خدا است و اگر کسانی بخواهند با تبلیغات سیاسی خود را در این جرگه جای دهند یقین بدانید که موفق نمی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *