يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نفت – الاهلی، سراسر درگیری و شعار

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 440969
دیدار نمایندگان ایران و امارات در ورزشگاه آزادی باز هم درگیرانه و با شعار هواداران حاضر در ورزشگاه همراه بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم‌های فوتبال نفت تهران و الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی خاصی در طول ۹۰ دقیقه همراه بود.

همواره دیدار تیم‌های نمایندگان ایران با نمایندگان حوزه خلیج فارس با درگیری بازیکنان درون زمین و شعار هواداران از روی سکوها همراه بوده است و این دیدار نیز از این امر در سالیان اخیر برگزار شد، مستثنی نبود.

در طول ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، بازیکنان در صحنه‌های مختلف، بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند و در چند صحنه درگیری‌های شدیدی از سوی طرفین ایجاد شد که با مداخله داور بازیکنان از یکدیگر جدا شدند و غائله پایان یافت.

علاوه بر این هواداران که حدود ۱۵ هزار نفر بودند و برای حمایت از نماینده خود در ورزشگاه حاضر شده بودند، در طول بازی به شدت تیم نفت را تشویق می‌کردند اما در صحنه‌هایی که بازیکنان با یکدیگر درگیر می‌شدند، متاسفانه شعار هواداران از روی سکوها بعضا با فحاشی همراه بود.

علیرضا منصوریان به شدت از سوی تماشاچیان مورد تشویق قرار گرفت. از جمله حواشی دیگر این دیدار برگزاری همزمان فستیوال رزمی بود که باعث ایجاد ازدحام بسیار زیادی در ورزشگاه شد تا جایی که حتی سرمربی تیم ملی نیز موفق نشد به جایگاه ویژه بیاید و این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

بیرون ورزشگاه تلویزیون بزرگی را قرار داده بودند تا مردم بتوانند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند که ازدحام بسیار زیادی نیز در این قسمت ایجاد شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *