چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱
در نمایشگاه ایران نوشت عرضه شد

دفتر سخنگوی ایرانی +عکس و نرم افزار

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب: 439905
مسئول فروش غرفه نوشت افزار "قاصدک" گفت: مجموعه حاضر در نوشت افزار ما پس از ۳ سال پژوهش وتحقیق در ۳ سال گذشته با محصولاتی به نام "سیناو ثنا،ثمین" وارد بازار رقابتی نوشت افزار شده ایم.
به گزارش جهان به نقل از ایران نوشت، مسئول فروش غرفه نوشت افزار “قاصدک” گفت: مجموعه حاضر در نوشت افزار ما پس از ۳ سال پژوهش وتحقیق در ۳ سال گذشته با محصولاتی به نام “سیناو ثنا،ثمین” وارد بازار رقابتی نوشت افزار شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری “نوشت افزار اسلامی ایرانی”، احسان ایجادی مسئول فروش غرفه فروش “قاصدک” در رابطه با شکل گیری این مجموعه، اظهار کرد: تقریبا پس از موفقیت برند نوشت افزار “دارا وسارا” موسسه فرهنگی ما به علت موفقیت این برند و دیگر محصولات طی ۳ سال پرداخت و به اطلاعات زیادی در این رابطه دست پیدا کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000439/n00439905-t.jpg

وی در ادامه عنوان کرد: تمام مجموع محصولات شرکت قاصدکی به نام “سینا” و “ثنا وثمین” بین مردم شناخته شده اند که تنوع محصولات ما که شامل دفتر نقاشی، دفتر یادداشت، مداد، پاکن، مداد تراش، کوله، کیف پول، دورچین پازل و…که در تمام انها شخصیت دو کاراکتر خواهر و برادر آنها سینا را به صورت پیوسته وجداگانه حک شده است. بزودی پدر ومادر “سینا و ثنا وثمین” هم وارد محصولات عرضه خواهیم کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000439/nf00439905-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000439/nf00439905-2.jpg

این مسئول فروش تصریح کرد: محصولی به نام “دفتر سخنگو” داریم که نحوه عملکرد آن با یک نرم افزار اتفاق می افتد به طوری که نحوه فعالیت این نرم افزار با سیستم تصویر برداری گوشی و تبلت ها باعث ایجاد سخن گویی شخصیتی که روی جلد دفتر حک شده می شود که شاید کمتر نمونه مشابه آن را در بازار مشاهده کردیم.

ایجادی راجع به تنوع طراحی های که در عرصه محصولات “نوشت افزار” ها مشاهده کرده گفت: طی همان پژوهش های که مجموعه افراد حاضر در “قاصدک” به عمل آوردند، متوجه شدند که کودکان علاقه مندی زیادی به سخنگو بودن کاراکترها که در کودکی باهاش مواجه می شوند، هستند که به همین سبب گروه شرکت ما به نتایجی درباره این زمینه دست پیدا کرد که با تولید نرم افزار به سینا، ثناو ثمین جان کلام ببخشیم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000439/nf00439905-3.jpg

همچنین وی با تاکید به ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی در نوشت افزارهای قاصدک، تصریح کرد: تنها به فروش محصولات خودمان نباید اکتفا کنیم، باید به مسائل فرهنگی کلان مملکت مان هم توجه ویژه ای کرد. شرکت “قاصدک” سعی کرد که رویکردهای دینی و ایرانی سرزمین مان را در محصولاتش به مشتریان عرضه کند.

وی در آخر در مورد فعالیت شرکت “قاصدک” گفت: موسسه فرهنگی کاربردی هنری “قاصدک” به مدیریت ” محمد حسن زمان وزیری” در ۳ سال آینده به صورت حرفه ای محصولات خود را به بازار “نوشت افزار” کشور وارد کرده است.




نرم افزار اندرویدی قاصدک به صورت رایگان در دسترس طرفداران شخصیت های ثنا، ثمین و سینا قرار گرفت.

پس از نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه یا تبلت و قرار دادن جلد دفاتر مقابل دوربین آنها ثنا، ثمین و سینا متحرک شده و صحبت می‌کنند.

این نرم‌افزار بصورت آفلاین است و نیاز به ارتباط با اینترنت ندارد.

جهت دریافت برنامه بر روی (اینجا) کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوالفضل
Belgium
چرا تو نامگذاری اینقدر بی دقت عمل می کنند؟

"ثمین" یه واژه عربیه و معنیش میشه "چاق و تپل"