چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
تا دو روز آینده اتفاق می افتد

برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایران-اسلامی

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 438993
نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی، در آخرین روزهای مرداد و در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجتبی دانشور، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر گفت: اتحادیه نوشت‌افزارهای ایرانی- اسلامی به برگزاری این نمایشگاه در مرکز آفرینش‌های کانون و ارائه کیف و کوله و جامدادی و دفترهایی می‌پردازد که بر آن طرح شخصیت‌ها و آثاری هماهنگ با فرهنگ ما نقش بسته است.

به گفته او در این نمایشگاه شرکت‌های مختف تولید نوشت‌افزار چون «آزاده» و «روشنا» و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت می‌کنند. کانون قرار است ۸۰ طرح مختلف از دفاتر ونوشت‌افزارهای خود را در این نمایشگاه عرضه کند که از ۴۰ نوشت‌افزار آن، امروز ۲۵ مردادماه رونمایی شده است. این طرح‌ها از طبیعت، محیط زیست، بناهای تاریخی، داستان‌ها و شهرهایی که در انتشارات کانون منتشر شده و حکایات آمده در ادبیات کلاسیک ما بهره گرفته‌اند.

دانشور گفت: این نمایشگاه از ۲۷ مرداد تا ششم شهریور ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *