يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۹
۳۶

سردار نقدی: تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت‌المقدس خواهیم بود

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 439837
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت المقدس خواهیم بود.
سردار نقدی: تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت‌المقدس خواهیم بود
به گزارش جهان به نقل از نسیم، سردار نقدی در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین با تاکید بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: ما تا قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت المقدس خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از فلسطین تا یمن مقابله با آمریکا ادامه دارد. آمریکا و اسرائیل برخی گروه ها را برای عملیات تروریستی آموزش می دهند و از آن ها حمایت می کنند.

وب افزود: ملت ایران متحد است و دارای ارزش هایی است که هیچ گاه از آن ها دست نخواهد کشید. پیروزی نتیجه وحدت داخلی در ایران و میان مسلمانان است. سیاست ایران دفاع از وحدت، دفاع از فلسطین و حق حاکمیت کشورهای اسلامی است. ایران به هیچ وجه طرح هایی را که برای تقسیم کشورهای اسلامی وجود دارد برنمی تابد.

سردار نقدی گفت: ما به کسانی که تصور می کنند اقتصاد ایران از هم فرو می پاشد می گوییم که این امر، صرفاً خیالی واهی است. انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را تغییر نخواهد داد و تاکید می کنم که ما قبل از سال ۲۰۲۵ در بیت المقدس خواهیم بود.

وی ادامه داد: رابطه ما با مقاومت فلسطین، رابطه ای عقیدتی است و نه تاکتیکی. رژیم سعودی ملت خود را سرکوب می کند و به همکاری با آمریکا و اسرائیل می پردازد. در صورتی که آل سعود توبه کنند ما آماده ایم با آن ها همکاری کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به نحوه تعامل ایران به همسایگانش در منطقه گفت: اگر ایران می خواست در بحرین مداخله کند بحران این کشور را طی دو هفته پایان داده بود. ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس مداخله نظامی نمی کند. اگر ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس مداخله نظامی کرده بود اوضاع این کشورها به گونه ای دیگر بود.

وی افزود: مستشاران نظامی ما به درخواست سوریه، عراق و لبنان در این کشورها حضور پیدا کرده اند. ما با توجه به توان و تجربه های زیادی که در زمینه نظامی و برقراری امنیت و مبارزه با تروریسم داریم به این کشورها مشاوره می دهیم.

"آمریکا پس از آنکه نتوانست خواسته های خود را در منطقه تحقق ببخشد درصدد تقسیم منطقه بر آمده است. باید از کسانی که از تروریسم حمایت می کنند بپرسیم با سوریه چه می خواهند بکنند. باید مشکلات در سوریه با گفتگو حل شود و ایران از زمان آغاز بحران در سوریه این راه حل را پیشنهاد کرده بود."

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی های حزب الله، اسرائیل تکفیری ها را بر سر کار آورد تا در منطقه هرج و مرج و ناامنی ایجاد کنند گفت: ما کشورهای حوزه خلیج فارس را عامل اصلی حمایت از گروه های تروریستی نمی دانیم بلکه عامل اصلی حمایت از گروه های تروریستی اسرائیل است.

سردار نقدی تأکید کرد: ملت ترکیه ملتی باهوش هستند و ما برای حل اشتباه راهبردی که ترکیه در سوریه مرتکب می شود تلاش می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ان شاءالله....

به فضل الهی...
جاي تاسف!!!
ان شاءالله که همینطوره.
ولی این حرف خیلی بزرگیست و...
إن شاءالله
سعید110
Estonia
انشاء الله
Iran, Islamic Republic of
احسنت
مجید
ان شاء الله
درود بر شرفت
Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینه که رژیم صهیونیستی به وسیله النصره و داعش توانسته تا حد زیادی آرمان از نیل تا فرات را اجرایی کند
درود و سلام خدا بر سردار شجاع و غیور اسلام و ولایت ، سردار نقدی . من عرض می کنم : جان فدای سردار نقدی که خار چشم دشمنان اسلام و منافقان داخلی است.
داعش با اسراییل نیست این هزار بار !
سیاست آینده کشور رو مردم ایران تعیین میکنن نه سردار نقدی.
احسنت ملت ایران با رای 4 میلیونی به دکتر جلیلی در انتخابات 92 به خیلی از مسایل جواب دادند.
Norway
اقای سردار نقدی
اینطوری صحبت نکنید کدخدا و یک عده از اخوی ها در داخل ناراحت می شوند . مگر ندیدی که با زبان فارسی هشدار هم دادند ؟
Latvia
آخه این جه حرفیه سردار؟ یعنی تا 10 سال دیگه اسرائیل نابود میشه؟یعنی تا 10 سال دیگه ما وارد جنگ نظامی با اسرائیل میشیم؟مطمئنید؟ برنامه ی مشخصی برای این کار وجود داره؟با تمام احترامی که برای گروههای مقاومت قائلیم اما آیا این گروهها میتونند تا 10 سال دیگه اسرائیل رو از بین ببرند؟ما که از خدامونه این کار انجام بشه اما اگر نشد چی؟علاوه بر اثر ایران هراسی این حرفا به قابلیت انجام شدن وعده هاتون هم فکر بکنید لطفا!صرف رجزخونی که فایده ای نداره
مرگ بر اسرائیل
ايماني
ان شاء الله با نابودي اسراييل وياورانش
ماشالله به سردار بسيجي
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینجوری که اینا آینده رو میدونن ...
این که کاری نداره منم قول میدوم تا سال 2030 آمریکا اینجاست
تا ما زنده ایم، این آرزو به دل غرب و غرب پرستان میمونه. 2030 که سهله...
Iran, Islamic Republic of
این مدل حرف زدن درست نیست
اشتباهه.
Moldova, Republic of
چون به کدخدا بر می خوره حتما؟؟
اینا همه اش ...برای برهم زدن توافق در کنگره آمریکا
جناب سردار ... این صحبت ها چرخ زندگی مردم + چرخ سانتیرفوژها رو متوقف می کنه ...
حجت اله جوادی شیرازی
پیش بینی سردار نقدی محاسبه شده است انشاءالله در اینده نزدیک اسراییل از صفحه روزگار محو خواهدشد.
درتایید همین موضع همین بس که خود کاهنان یهودی سال 2024 را را پایان رژیم صهیونیستی می دانند.
جماعت شما کلا در توهم به سر می بره نه در دنیای واقعی !
یعنی هر وقت این اقا حرف میزنه من تاسف میخورم...
پناه به خدا میبریم !!راه قدس هم از کربلا میگذرد یادت باشد سردار
سعید
آخه اسراییل این قدر ضعیفه . نه برادر یک حرفی بزن که از روی منطق باشه . اگر اینقدر ضعیفه چرا تا حال بیشتر از نیم قرن دوام آورده. شما زمانی می تونی این حرف بگی که اول قدرت هایی که از اسراییل حمایت می کنند با ید تکلیف را باید با اونا مشخص کنیم . اگر تونستی به اونا غلبه کنی اسراییل خودش خود به خود از بین خواهد رفت. همین طور که نمی شه رو هوا حرف زد. ولی شک ندارم رژیم صهیونستی یه روزی حتما حذف شد.
عباس
سلام سردار دمت گرم دررکابیم ولی توراخداقدری زودتر میترسیم عمرمان تاانموقع کفاف ندهد.
کاظم
Romania
باخداباش پادشاهى کن باکدخدا باش نوکرى کن
فعلا قیمت پراید رو بیارید پایین ، بعد به نابودی اسراییل هم فکر می کنیم .

...
بعد از به شهادت رسیدن سردار ایرانی ما منتظر جواب دندان شکن بودیم. ولی متاسفانه فقط یه کمین زده شد و چندتا سرباز اسرائیلی فقط کشته شد.
اولا کمین مورد اشاره یک شاهکار بود . توی روز روشن رفتن و زدن و برگشتن و حتی یک نفر هم تلفات ندادن .
ثانیا پاسخ دندان شکن در حدی که شما انتظار داری به هماهنگی همه ارکان نظام نیاز دارد . الان هم که برخی از این ارکان با بزرگترین حامی رژیم جعلی قهقهه سر می دهند خواسته شما فقط یک رویاست .
رضااااااااااااااااااااااااااا
Romania
فدایی داریییییییییییییییییییییییییییییییییی
مسعود دیپلمات
ای بابا ! چرا تا 2025 ؟
همین الان هم می توانید به بیت المقدس بروید. کافیست اول بروید به کرانه غربی، از آنجا تا بیت المقدس راهی نیست. زیارت قبول!