يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
نبرد مربیان قرمز و آبی

آغاز دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 439356
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از روز چهارشنبه با انجام یک بازی آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر از روز چهارشنبه با انجام یک دیدار در تهران آغاز می‌شود. در این مسابقه تیم نفت میزبان تیم ملوان بندرانزلی است.

نفت تهران که برخلاف پیش بینی کارشناسان لیگ برتر را در این فصل خوب آغاز نکرده در سه هفته اول به پیروزی نرسیده است و با دو مساوی و یک شکست در رده دوازدهم جدول است. این در حالی است که نفت بعد از بازی با ملوان باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی امارات برود.

به این ترتیب شاگردان منصوریان قبل از آن بازی بزرگ در لیگ ایران محک جدی خواهند خورد. اگر نفت در این بازی هم بازنده شود ممکن است تا رده پانزدهم جدول لیگ سقوط کند و این اصلا مورد پسند منصوریان که به تازگی قراردادش را با باشگاه نفت تا سال ۹۶ تمدید کرده نیست.

بازیکنان نفت در این بازی به آب و آتش می زنند تا شاید بتوانند اولین برد خود را در لیگ برتر دشت کنند تا با خیالی آسوده و شرایط روحی و روانی مناسب در آسیا به میدان بروند. با این حال حریف نفت، تیم دسته و پا بسته ای نیست و ملوان تاکنون دو برد داشته و در رده پنجم جدول لیگ است.

حمید استیلی از زمانی که هدایت ملوان را در دست گرفته یک برد آورده و تیمش به همدلی رسیده است. شاید بتوان این مسابقه را دربی مربیان قرمز و آبی تهرانی دانست. اگر ملوان در این بازی پیروز شود به طور موقت هم که شده تا رده دوم جدول لیگ صعود می کند هرچند مساوی هم در تهران می تواند نتیجه راضی کننده ای برای شاگردان استیلی باشد.

هفته چهارم _ بزرگداشت روز جهانی مسجد و آغاز هفته دولت

چهارشنبه۲۸ مرداد ۹۴

نفت تهران – ملوان بندر انزلی – ساعت ۱۹:۱۵ – ورزشگاه تختی تهران

پنجشنبه ۲۹ مرداد ۹۴

پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه آزادی تهران

فولاد مبارکه سپاهان – فولاد خوزستان - ساعت ۱۹:۱۵ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

استقلال خوزستان – سایپا - ساعت ۱۹:۱۵ – ورزشگاه غدیر اهواز

گسترش فولاد تبریز – سیاه جامگان مشهد - ساعت ۱۸:۳۰– ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز

جمعه ۳۰ مرداد ۹۴

پدیده خراسان – تراکتورسازی تبریز – ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه ثامن مشهد

راه‌آهن‌ - صبای قم – زمان و مکان بازی متعاقبأ اعلام می شود.

استقلال اهواز – استقلال تهران – ساعت ۱۹:۱۵ – ورزشگاه غدیراهواز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *