چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 453807
هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه تهران با پیروزی خانگی متین صالحین ورامین آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که طی آن و در تهران تیم والیبال بانک سرمایه با هدایت مصطفی کارخانه توانست با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود یعنی سایپا عبورکند.
 
در دیگر بازی این هفته متین صالحین ورامین موفق شد با نتیجه 3 بر یک بازرگانی جواهری گنبد را از پیش رو بردارد. شاگردان محمد ترکاشوند در این مسابقه تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 22 به حریف واگذارکردند و در سایر ست‌ها با نتایج 25 بر 14، 25 بر 12 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند.
 
گوهرکویر زاهدان هم که در این هفته میزبان ستاره شهرداری ارومیه بود، با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد تا شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم ارومیه هم‌چنان صدرنشین لیگ بمانند.
 
دیدار تیم‌های آرمان ورزشی اردکان با کاله مازندران با نتیجه 3 بر 2 به سود میزبان خاتمه یافت و مصاف آلومینیوم المهدی با شهرداری تبریز هم‌اکنون در جریان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *