دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

مغانلو: هر چهار سهمیه را می‌خواهیم

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 439307
سرمربی تیم ملی تکواندو اعلام کرد رقابتهای جایزه بزرگ که با حضور بهترین‌های جهان برگزار می‌‌شود، ماراتن سختی برای کسب سهمیه المپیک است و تکواندوکاران ایران رقابت دشواری با حرفه‌ای‌های این رشته دارند.
به گزارش جهان، بیژن مغانلو در گفتگو با مهر، در مورد عملکرد تیم ملی تکواندو ایران در رقابتهای جایزه بزرگ روسیه ضمن بیان مطلب فوق افزود: سال ۲۰۱۵، واقعا برای اهالی تکواندو سال سختی است زیرا همه مدعیان جهان به دنبال کسب امتیاز برای رسیدن به سهمیه المپیک بوده و در این ماراتن جدی و سخت، باید بیش از گذشته با برنامه و دقیق حرکت کنیم.

وی به مسابقات روسیه اشاره کرد و افزود: در این مسابقات با چهار تکواندوکار در سه وزن شرکت کردیم و نفرات‌مان با تمام وجود در این مسابقات تلاش و عرض اندام کردند. البته هر کس که از فرصت‌های خلق شده بیشتر و بهتر استفاده کرد، نتیجه مطلوبی هم بدست آورد.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران اضافه کرد: سه مرحله دیگر از مسابقات جایزه بزرگ باقی‌مانده که ان‌شاء‌الله بتوانیم با برگشت نفرات آسیب دیده، منسجم‌تر و منظم‌تر در این میادین بزرگ ظاهر شویم. این رقابتها میدان مبارزه حرفه‌ای‌هاست و نفراتی که به این مسابقات می‌آیند، دیگر از خوب مبارزه کردنشان گذشته و به دنبال کسب نتیجه هستند تا سهمیه خود را برای حضور در المپیک قطعی کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی تکواندو اهداف بزرگی دارد، تاکید کرد: به دنبال کسب هر چهار سهمیه المپیک هستیم و تلاش داریم تا از سه مسابقات آتی به این هدف خود دست پیدا کرده و بعد از آن برای درخشش نمایندگان خود در المپیک برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

مغانلو همچنین گفت: رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست زیرا تا کنون دو سهمیه خود را قطعی کرده‌ایم و به دنبال کسب امیتازات بیشتر در دو وزن دیگر هستیم، تا به آنچه مد نظر داریم، دست یابیم.

تیم ملی تکواندو مردان ایران در رقابتهای جایزه بزرگ روسیه با چهار تکواندوکار شرکت کرد که یک طلا توسط عاشورزاده و یک برنز توسط ابوالفضل یعقوبی کسب کرد. مسعود حجی‌زواره و علیرضا نصرآزادانی هم از دست‌يابی به مدال بازماندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *