جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

هرس"درخت به"مطهری‌درفرهنگسرای انقلاب

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 439218
حمیدرضا پگاه، بازیگر سینماو تلویزیون در دوازدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی به خوانش کتاب «درخت به» می نشیند.
به گزارش جهان، در اين نشست که به نقد و بررسی رمان «درخت به» اختصاص دارد، حسام الدین مطهری، نویسنده کتاب، مجيد قيصري و حسن محمودی از نويسندگان و فعالان حوزه ادبيات داستاني حضور می یابند. حمید باباوند، کارشناس مجری این نشست است. خوانش فصل هایی از این رمان توسط حمیدرضا پگاه، بازيگر سينما و تلویزیون صورت می گیرد. دوازدهمین نشست باشگاه کتاب سه شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کتاب «درخت به» آخرین اثر حسام الدین مطهری است که با مجموعه‌ای از چند داستان کوتاه است که توسط نشر آرما منتشر شده است.

مطهری در معرفی کتاب خود می گوید: «گواهی می‌دهم که در این کتاب هیچ پایانِ شگفت‌آوری غافلگیرتان نخواهد کرد و قرار نیست جذبه عاشقانه‌ای شورانگیز، جان‌تان را به تکاپو بیاندازد. هر قدر هم بگذرد، زندگی باز غریب‌ترین بازی جهانِ هستی‌ست؛ حتی اگر میلیاردها نفر تاکنون بخشی از آن را تجربه کرده باشند. پس هنوز می‌توان از آن حرف زد. زندگی‌ای که گاه نسیمی عاشق‌پرور در آن می‌وزد و گاه مرگی نابهنگام گردِ غم بر سرِ بازیگرانش می‌نشاند. «درختِ به» روایتی از زندگی بخشی از مردم است؛ مردمی که درک‌شان کرده‌ام و با آن‌ها زیسته‌ام».

باشگاه كتاب فرهنگسرا امکان امانت این کتاب به اعضای کتابخانه ها و تهیه آن با تخفيف ۵۰ درصدی را فراهم کرده است. علاقمندان برای دريافت كتاب می توانند با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی enghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید یا با شماره ۹- ۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *