پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱

سوخت رسانی اسرائیلی به جنگنده اردنی

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 438623
یک فروند هواپیمای نیروی هوایی ارتش رژیم اسرائیل اوایل هفته جاری به یک فروند جنگنده ارتش اردن در مسیر حرکت برای حضور در مانور نظامی مشترک در آمریکا سوخت رسانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد،در راستای تقویت مداوم همکاری نظامی بین رژیم اسرائیل و دولت اردن، یک فروند هواپیمای نیروی هوایی ارتش رژیم اسرائیل اوایل هفته جاری به یک فروند جنگنده ارتش اردن در مسیر حرکت برای حضور در مانور نظامی مشترک در آمریکا سوخت رسانی کرد. در این مانور مشترک به نام "Red Flag" چندین ارتش شرکت دارند.

براساس اعلام رسانه‌های رژیم اسرائیل، ارتش رژیم اسرائیل تصمیم گرفت که یگان هوایی و فنی را برای مشارکت در این مانور اعزام کند. رژیم اسرائیل ۶ سال پیش به دلایل مالی تصمیم گرفته بود که در این مانور شرکت نکند.

این رسانه ها افزودند: در جریان عزیمت هواپیماهای دشمن (فرضی) به پایگاه آمریکا در نوادا در اوایل این هفته، یک هواپیمای اف ۱۵ ارتش اسرائیل مشاهد شد که در نزدیک یک هواپیمای اف ۱۶ پرواز می کرد و به آن سوخت رسانی کرد.

رسانه ها سه هفته پیش نیز به نقل از یک منبع امنیتی آمریکایی گفتند که رژیم اسرائیل ۱۷ فروند بالگرد کبری را برای مشارکت در نبرد با گروه داعش به اردن اعطا کرده است.

رسانه های رژیم اسرائیل پیشتر به موضوع مشارکت رژیم اسرائیل در مانور پرداخته و پیش بینی کرده بودند که ۱۰ هواپیمای این رژیم در آن شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همگی از یک آبشخور میخورندو برای نابودی مسلمانان منطقه طوفان براه می اندازند.