شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خرید بی‌استفاده استقلالی‌ها

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 438366
به نظر می‌رسد مهاجم کروات تیم استقلال باز هم در هفته سوم مسابقات لیگ برتر برای آبی‌پوشان به میدان نمی‌رود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، این روزها آبی‌پوشان پایتخت درصدد هستند تا کسب پیروزی در مسابقات پیش رو عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم مسابقات لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می‌رود و به نظر می‌رسد آبی‌ها به دنبال یک پیروزی دیگر باشند اما نکته قابل توجه این است که استقلالی‌ها همچنان سجاد شهباززاده و میلاد فرخ‌الدینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این دو بازیکن نمی‌توانند تیم محبوب خود را در مقابل تیم ذوب آهن همراهی کند.

میلاد فرخ‌الدینی به دلیل مصدومیت بازی سیاه جامگان و ملوان هم نتوانست آبی‌پوشان را همراهی کند و این بازیکن بعد از انجام فیزیوتراپی هم شرایط خوبی برای بازی ندارد. به این ترتیب او در مقابل ذوب آهن غایب است. به احتمال زیاد فرخ‌الدینی در هفته چهارم بازی‌ها به شرایط مسابقه برسد و استقلال را همراهی کند. از طرفی دیگر سجاد شهباززاده که گفته می‌شد یک ماه از میادین دور است اما این صحبت از سوی سرمربی تیم آبی‌پوشان رده شده و به احتمال زیاد شهباززاده در هفته سوم مقابل ذوب آهن به میدان نمی‌رود اما این امکان وجود دارد این بازیکن از هفته چهارم آبی‌پوشان پایتخت را همراهی کند.

با توجه به این که گفته می‌شود تروپجیک مشکلی برای بازی در تیم استقلال را ندارد اما این بازیکن شنیده می‌شود که وضیعتش همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مسئولان تیم استقلال باید دوباره از طریق فیفا استعلامات لازم را درباره وضعیت این بازیکن انجام دهند بنابراین به نظر می‌رسد این بازیکن در بازی مقابل ذوب آهن به میدان نمی‌رود.

عمران‌زاده از جمله بازیکنانی است که به دلیل مصدومیت از دیدار در مقابل ذوب آهن محروم است و این بازیکن به دلیل محرومیتی که دارد نمی‌تواند آبی‌پوشان را در هفته سوم مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

مهدی رحمتی و طالب‌لو فارغ از تمام حرف و حدیث‌ها عزم خود را جزم کردند تا در استقلال در این فصل به موفقیت تیمی برسد در حالی که همگان تصور می‌کنند در استقلال این فرد مهم‌ترین حاشیه و تنش در درون دروازه آبی‌‌ها با حضور رحمتی و طالب‌لو شکل بگیرد اما این دو این روزها بدون توجه به این مسائل به دنبال پیروزی برای استقلال هستند.

استقلال در هفته پیش رو دیداری سخت و البته حساس برابر تیم ذوب آهن اصفهان دارد و امیدوار است سومین برد خود را نیز کسب کند.

*** مدیر عامل استقلال راهی مشهد شد

بهرام افشارزاده امروز در آستانه دیدار استقلال مقابل ذوب آهن برای تماشای مسابقات معلولان و جانبازان راهی مشهد شد.

افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حقوق عقب افتاده کارمندان باشگاه استقلال گفت: با توجه به این که در ابتدا پرداختی‌های مطالب بازیکنان را نسبت به بازی‌های حساس پیش رو در نظر گرفته بودیم، از همین رو مطالبات کارمندان به تعویق افتاد اما درصدد هستیم از امروز حقوق عقب افتاده کارمندان پرداخت شود و این امر تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی درباره اطلاعیه سایت باشگاه گفت: به نظر من این اطلاعیه از جهاتی خوب خواهد بود البته چیز خاصی نیست اما قرار است بازیکنان از این به بعد به خاطر حساس بودن بازی‌های پیش رو به نظر سرمربی مصاحبه کنند تا در مسابقات آینده مشکلی پیش نیاید. اگر بازیکنان و کرار برای مصاحبه از مربی خود مجوز بگیرند خیلی خوب است و تا حدودی با این کار بازیکنان کنترل می‌شوند.

علیرضا رمضانی بازیکن تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود امروز برای انجام کارهای مالی خود به باشگاه استقلال رفته بود. رمضانی درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: برای دریافت چک مطالباتم به باشگاه رفته بودم و خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و تغییرات قابل قبولی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم سه امتیاز دیدار در مقابل ذوب آهن را نیز از آن خود کنیم.

یعقوب کریمی به همراه مدیر برنامه های خود به باشگاه استقلال رفت تا از این طریق پیگیر وضعیت مالی‌اش شود گفته می شود که مدیر برنامه های کریم که مدیر برنامه های چشمی و بیگ‌زاده نیز می‌باشد از وضعیت مالی هردو بازیکن ناراحت بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *