چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
توسط عضو ارشد انصارالله صورت گرفت؛

تکذیب رد آتش‌بس دریمن توسط انصارالله

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۵
کد مطلب: 435273
یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در سخنانی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر رد آتش‎‌بس اعلام شده در این کشور توسط «عبدالملک الحوثی» را تکذیب کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه المیادین خبرداد: یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن به مطالب منتشر شده منسوب به «عبدالملک الحوثی» در رسانه ها مبنی بر رد آتش بس اعلام شده توسط سعودیها واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو انصارالله در این زمینه تصریح کرد: عبدالملک الحوثی هیچ حساب شخصی توئیتری ندارد که بتواند در آن مطلبی منتشر کند، بنابراین وی هیچگاه اعلام نکرده که آتش بس انسانی ۵ روزه در یمن از دیدگاه انصارالله مردود است.

جنبش انصارالله یمن تاکنون موضع رسمی خود در قبال اعلام آتش بس انسانی ۵ روزه توسط سعودیها را اعلام نکرده است.

گفتنی است، پیشتر رسانه های عربی اعلام کردند که عبدالملک الحوثی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشته است: هدف متجاوزان سعودی از اعلام آتش بس ۵ روزه، تقویت تروریست های تکفیری داعش و القاعده در استان عدن بوده و به همین دلیل این آتش بس از نظر انصارالله مردود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *