جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۳
۲

فیلم/ سخنان محمود کریمی درباره جمله مقتدارنه ظریف

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 433231
فیلم صحبت های محمود کریمی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان هیئت رایه العباس درباره مذاکره کنندگان هسته ای منتشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داود
Iran, Islamic Republic of
احسنت به حاج محمود. این نشون میده هیئتی ها اهل حزب و باند و کینه نیستن. همیشه حرف حق را می زنن. حق هر کدوم طرف باشه طرف اونو میگیرن ولو مخالفشون باشه. برای توفیق بیشتر حاج محمود صلوات: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
من هم فکر می کنم این شبها تأثیر زیادی روی مذاکرات داشت. دعای امام زمان، دعای مردم، دعای مقام معظم رهبری و دعای خود تیم مذاکره کننده.
در روایت داریم حضرت موسی قرار شد با فرعون مذاکره ای داشته باشد. موسی چون به حقانیت خود اطمینان داشت رفت و شب را خوابید؛ اما فرعون چون به حقانیت موسی ایمان داشت و ناحق بودن خود را هم می دانست، شب تا صبح با خدا به راز و نیاز پرداخت و عرض کرد خدایا می دانم من ناحقم اما مرا در مقابل موسی پیروز کن. فردا وقت مذاکره که رسید فرعون بر موسی غلبه کرد. موسی ناراحت و غمگین به محضر خدا گله کرد که خدایا مگر من حق نبودم؟ ندا آمد یا موسی تو هم بنده مایی فرعون هم مخلوق ماست. تو تا صبح گرفتی خوابیدی و فرعون از من تقاضا کرد. من تقاضای مخلوق خود را بی پاسخ نمی گذارم.
حالا تیم مذاکره کننده ما هم طرف حق است و هم از خدا تقاضا کرده که پیروزش کنه و خدا نیز حرف بنده خود را بی پاسخ نمیگذاره چه برسه به اینکه این بنده مؤمن هم باشد.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
خدا كنه تو جشن هسته اي كه در واقع بايد جشن سپاسگزاري به درگاه الهي باشه عده اي نشون ندن كه پشتشون به جاي ديگه اي قرص بوده!
البته منظورم دكتر ظريف نيستا. عده اي از حواشي .