پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تعلیق تحریم‌های اروپایی ایران تمدید شد

چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 432245
شورای اتحادیه اروپا در پایگاه رسمی خود اعلام کرد، به منظور فرصت دادن به مذاکرات کنونی با هدف دستیابی به یک راه حل بلندمدت در مورد برنامه هسته ای ایران، این شورا، تعلیق اقدامات محدودکننده علیه ایران را تا دهم جولای تمدید کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شورای اتحادیه اروپا در پایگاه رسمی خود اعلام کرد، تعلیق تحریم های ایران تا تاریخ ۱۰ جولای تمدید شده است.

به گزارش فارس، بر اساس توافق ۲۴ نوامبر ۲۰۱۳، اتحادیه اروپا برخی از تحریم های علیه ایران را به حالت تعلیق درآورد که این روند در جریان مذاکرات چند بار تمدید شد و از آنجایی که مذاکرات همچنان ادامه دارد، شورای اروپا، اجرای این تحریم ها را تا تاریخ دهم جولای به حالت تعلیق نگاه خواهد داشت.

ایران و گروه ۱+۵ در حال مذاکره بر سر برنامه هسته ای ایران هستند و ضرب الاجل این مذاکرات تا پایان روز چهارشنبه، بامداد پنج شنبه تمدید شده است.

در ابلاغیه شورای اروپا آمده است، به منظور فرصت دادن به مذاکرات کنونی با هدف دستیابی به یک راه حل بلندمدت در مورد برنامه هسته ای ایران، این شورا، تعلیق اقدامات محدودکننده مورد توافق در برنامه اقدام مشترک در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۳ را تا دهم جولای تمدید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *