سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱

پرسپولیس و استقلال در جام شهدا ؟

جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 430046
سال پیش این تورنمنت با حضور تیم‌هایی چون استقلال و تراکتورسازی برگزار شد که در نهایت با پیروزی تراکتور برابر آبی‌ها در فینال همراه بود.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش ، بنیاد شهید در تدارک برگزاری جام شهدا پیش از آغاز لیگ برتر با حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال است.

مدیران بنیاد شهید در نشستی با مقامات سازمان لیگ خبر از برگزاری تورنمنتی با حضور استقلال و پرسپولیس و قهرمان و نایب قهرمان لیگ دادند. تورنمنتی که سازمان لیگ و هیات مدیره تیم های فوق الذکر هنوز موافقت خود را با این برنامه اعلام نکرده اند.

سازمان لیگ در مکاتبه ای با بنیاد شهید به آنها اعلام کرده اند که برای برگزاری این تورنمنت با تیم های فوق الذکر باید حتما مجوز شورای تامین اخذ شود که در جواب اعلام کرده اند تمام هزینه ها و مجوزهای لازم کسب خواهند کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

لازم به ذکر است، سال پیش این تورنمنت با حضور تیم‌هایی چون استقلال و تراکتورسازی برگزار شد که در نهایت با پیروزی تراکتور برابر آبی‌ها در فینال همراه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *