شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴

جام ستارگان بیلیارد با حضور مدیری و دایی

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 428142
علی دایی و علیرضا عصار از چهره‌های هنری ورزشی هستند که در این رشته مطرح هستند.
به گزارش جهان، نشست خبری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست هاشم اسکندری رئیس این فدراسیون با اشاره به‌میزبانی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در کشورمان و انتخاب جزیره کیش، اظهار داشت:

در سال ۲۰۱۴ برای میزبانی اعلام آمادگی کردیم و در نهایت میزبانی این مسابقات به ایران رسید که با توجه به مسأله ترافیک، ورود و خروج تیم‌ها و هتل‌های خوبی که کیش داشت این شهر را معرفی کردیم. رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خصوص اینکه تک ستاره‌ها امروز در این رشته وجود دارند،گفت: حسین وفایی بعد از سال‌ها مدال‌آوری در عرصه کشور، آسیا و جهان پا به دنیای حرفه‌ای‌ها گذاشته و بزودی شاهد حضور دیگر ملی‌پوشان در تور حرفه‌ای هستیم. نیازی به مربی خارجی نداریم و ما در بخش داوران و مربی پتانسیل‌های زیادی را در کشور داریم.
هاشم اسکندری در خصوص برگزاری جام ستارگان تصریح کرد: ما پتانسیل زیادی در بین ستاره‌ها و هنرمندان داریم و در تلاشیم تا جام ستارگان را برگزار کنیم، مهران مدیری، علی دایی و علیرضا عصار از چهره‌های هنری ورزشی هستند که در این رشته مطرح هستند. خوشبختانه امروز صدا و سیما پشتیبانی خوبی را انجام داده و با برگزاری جام ستارگان مطمئناً اسپانسر ورود خواهد کرد. وی درباره شرایط رشته های بولینگ و بولس گفت: مردم بیشتر به جنبه تفریحی بولینگ توجه می کنند و بولس هم رشته جدیدی است که در تلاشیم آن را توسعه دهیم. در ادامه نشست جنت‌نیا دبیر فدراسیون نیز با بیان اینکه برگزاری لیگ یک ضرورت است گفت: به جد دنبال برگزاری لیگ هستیم و تاکنون تیم‌های استقلال و سایپا از تهران، یک تیم از گیلان، یک تیم از آذربایجان شرقی و یک تیم از مازندران و کرمان اعلام آمادگی کردند.حداقل تعداد تیم‌ها برای آغاز لیگ ۸ تیم است و نزدیک حد نصاب هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *