يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۲

احتمال ایجاد محدودیت در تلگرام

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 428107
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد برای شبکه‌هایی که از محتوا یا استیکرهایی در قالب توهین به مقامات کشور استفاده کرده و یا نسبت به ترویج مسائل غیراخلاقی مبادرت می‌کنند براساس قانون محدودیت اعمال می‌کنیم.
به گزارش جهان، محمود واعظی با تأکید بر اینکه سیاست ما برخورد با عواملی است که مسائل امنیتی کشور را نشانه گرفته باشند، درباره نظارت بر شبکه‌های اجتماعی گفت: سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، نظارت کاملی بر تمام شبکه‌های اجتماعی دارد. علاوه بر این سازمان، دستگاه‌های مرتبط دیگر نیز محتویات این شبکه‌ها را از نظر امنیتی رصد می‌کنند.

اگر چه واعظی نامی از شبکه موبایلی خاصی نبرده است اما به‌نظر می‌رسد، اشاره او بیشتر معطوف به شبکه تلگرام باشد. در روزهای گذشته استیکر‌ها و نشان‌های گرافیکی متعددی در موضوعات سیاسی روز با محور برخی چهره‌ها و مسئولان در این شبکه رواج پیده کرده است.

همچنین ساده شدن ساخت این استیکر‌ها باعث شده عده‌ای با سود‌جویی از عکس کاربران عادی در پروفایل‌شان، استیکر‌هایی تولید کرده و در این شبکه منتشر کنند. به همین دلیل پیغام‌های هشدار دهنده‌ای مبنی بر حذف عکس پروفایل کاربران باهدف جلوگیری از ساخت این استیکر‌ها در حال پخش شدن بین کاربران است.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
استیکرهای تحریمیم می فهمی هم ممنوعه؟
استيکر هاى شرم آورى هم ساخته شده