شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۷
۲

یادداشت پناهیان برای تشییع شهدای غواص

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 427894
این استاد اخلاق در این یادداشت آورده: ۱۷۵ شهید غواص با لب‌های تشنه آمده‌اند تا یک ملت را سیراب کنند که کسی به‌خاطر کمبود آب، ملت را ذلیل بیگانگان نکند
به گزارش جهان به نقل از «نسیم»، حجت الاسلام پناهیان، برای «تشییع ۱۷۵ غواص شهید» یادداشتی به شرح زیر منتشر کرده است:

۱۷۵ شهید غواص با دست‌های بسته آمده‌اند تا یک ملت را از بند هر اسارت احتمالی و تحمیلی آزاد کنند./ ۱۷۵ شهید غواص با لب‌های تشنه آمده‌اند تا یک ملت را سیراب کنند و کسی به‌خاطر کمبود آب، ملت را ذلیل بیگانگان نکند. / بیایید دستان دعاگوی خود در ماه مبارک رمضان را به تابوت‌های نورانی شهیدان متبرک کنیم تا به استجابت دعاهایتان مطمئن باشیم.

یکی از مصادیق سخن مقام معظم رهبری که شهدا مظهر قدرت ایران هستند، همین است که:

•۱۷۵ شهید غواص با دست‌های بسته آمده‌اند تا یک ملت را از بند هر اسارت احتمالی و تحمیلی آزاد کنند.

•۱۷۵ شهید غواص با لب‌های تشنه آمده‌اند تا یک ملت را سیراب کنند و کسی به‌خاطر کمبود آب، ملت را ذلیل بیگانگان نکند.

•۱۷۵ شهید غواص از ضیافت الهی آمده‌اند تا ما را نزد خداوند متعال شفاعت کنند و برای مهمانی رمضان آماده نمایند.

•خدا چه قدرتی به شهدا داده است که خود فرمود: «وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُم‏؛ و کسانى که در راه خدا به شهادت رسیده‏اند، خدا هرگز اعمالشان را باطل و تباه نمی‌کند..»

•بیایید از شهدا قدرت بگیریم و دستان دعاگوی خود در ماه مبارک رمضان را به تابوت‌های نورانی شهیدان متبرک کنیم تا به استجابت دعاهایتان مطمئن باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این یعنی بدانید چه کسانی به شما ظلم وستم کرده اند وپیش آنها سر خم نکنید بجای آبادانی کشور خود برای آنها بیش از این قربانی نگنید
حسن تاتار
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم : دیروز 25 خرداد 1394 اس ام اسی در رابطه به تشیع 270 شهید تازه تفحص شده اعم از غواص وگمنام ساعت 16روز سه شنبه 26 خرداد 1394 میدان بهارستان تهران برایم فرستادند والبته به امید خدا در این مراسم بزرگ ملی شرکت می کنم.
1- این صندوق ها(تابوت شهداء)با پشتوانه عظیم دعا به کشور بازگشته اند،چقدر خود خانواده شهید گمنام دعا نمودند واز خداوند باریتعالی درخواست کردند که خبری از شهیدشان بیآید وچقدر مردم در مراسم های مختلف دعا کردند که شهدای عزیز را به میهن برگردند تا اینکه مزار شهداء آشکار شد وبه میهن بازگشتند که نشانه از پشتوانه عظیمشان دارد.
2- حرکت ملی بزرگی در حال شکل گیری خواهد بود ،بنده آنگونه که اطلاع دارم از شهرستانهای دور نزدیک مردم در حرکت هستند تا به این مراسم عرفانی برسند وشاهد خیل عظیم مردم خواهیم بود.
3-در رسانه ها نحوه شهادت غواصان (به دستهای غواصان دستبند بسته اند ودر گودالی انداخته اند وروی غواصان که زنده بودند خاک ریخته اند تا زنده به گور شوند)به سمع ونظر مردم رسیده وبه مظلومیتشان اشک ها ریخته اند.
التماس دعا