چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

مجرمین سابقه دار در ارتش اسرائیل

پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 427369
ارتش رژیم صهیونیستی سالانه هزاران مجرم سابقه دار را که دارای محکومیت های قضایی و جنایی متعددی هستند، استخدام می کند و درصد بسیار کمی از این مجرمان خواهان حذف سوابق محکومیتی خود می شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ارتش صهیونیستی اعتراف کرده است، ۳.۸% از صهیونیست هایی که در یک سال اخیر به ارتش این رژیم ملحق شده اند دارای محکومیت های قضایی هستند.

این درصد در مورد دختران صهیونیست که به ارتش صهیونیستی می پیوندند به ۰.۳% می رسد.

محکومیت های قضایی این صهیونیست ها شامل سرقت ، دزدی ، استعمال مواد مخدر، ارتکاب جنایات و انواع خشونت ها می شود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد: حتی سابقه داران در جرایم جنسی به استخدام ارتش اسراییل درآمده اند، به عنوان نمونه در قضیه تجاوز به دو سرباز زن در اردوگاه حتسیریم مشخص شد که یکی از متهمین این پرونده قبلا نیز سابقه جرایم جنسی در پرونده خود داشته است با این وجود از خدمت در ارتش برکنار نشده است.

ارتش صهیونیستی مدعی شده است این مجرمان با این شرط استخدام شده اند که جرم و جنایت را کنار گذاشته و روند بازپروری را طی کرده باشند.

به رغم این ادعا ، حجم استخدام مجرمان سابقه دار در ارتش صهیونیستی در چند سال گذشته شاهد روند صعودی بوده است.

شکایت های زیادی از سوی فلسطینی ها به ثبت رسیده که نشان می دهد سربازان صهیونیست در جریان یورش به شهرک الشجاعیه در جنگ اخیر علیه غزه، مبادرت به دزدیدن اموال مردم کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *