شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خدمت ویژه سینماها برای ماه رمضان

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 426896
شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت بلیت سینماها در ایام ماه مبارک رمضان (تمام سانس ها) با تخفیف ویژه ارایه شود.
به گزارش جهان، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با فارس درباره جلسه امروز (۱۸ خردادماه) شورای صنفی نمایش گفت: شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت تا ارایه بلیت سینماها در ایام ماه مبارک رمضان با تخیف ویژه در تمام سانس ها انجام شود. براین اساس سینماهای مدرن و ممتاز با تخفیف ۲۰۰۰تومان و سینماهای درجه یک با تخفیف ۱۰۰۰ تومان در سینماهای تهران ارایه خواهد شد. درباره سینماهای شهرستان نیز اداره کل ارشاد درباره قیمت بلیت تصمیم می گیرد و اعلام خواهد کرد. همچنین در جلسه امروز مقرر شد شهرهایی که مجهز به سیستم مکانیزه فروش بلیت هستند مکلف شدند تا نسبت به ارایه بلیت مکانیزه اقدام کنند.

وی درباره ثبت قرارداد فیلم در جلسه امروز گفت: قرارداد نمایش فیلم سینمایی «عصر یخبندان» در گروه استقلال بعد فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی در خاتمه تاکید کرد: متقاضیان نمایش در ایام ماه مبارک رمضان شرایط خاصی خواهند داشت ، زمان اکران فیلم ها در ایام ماه مبارک و کف فروش محاسبه نخواهد شد. تاکنون متقاضیان اکران در ایام ماه مبارک رمضان دو فیلم «گینس» و «عصریخبندان» هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *