جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
نایب رئیس مجلس:

اقتدارایران درمذاکره با ۱+۵ نمایان شد

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب: 426616
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار ایران در عرصه سیاسی در مذاکره با ۱+۵ نمایان شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد ظهر امروز در مراسم تجلیل از جان بر کفان نیروی احتیاط دفاع مقدس منقضی خدمت‌های سال ۵۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قزوین که در سالن ۲۹ فروردین قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ارتش یکی از برگ‌های زرین، افتخارآفرین و عزت‌بخش در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس دشمنانی به ایران حمله کرده بودند که در دل‌های آنان ذره‌ای ترحم نبود، اما در پایان که صدام به دریوزگی افتاده بود هیچ راهی برای استفاده از کمک‌ها نداشت.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب در آن دوران با قدرت به پیش رفت و کار بزرگی را خلق کرد که نتیجه کار مردان بزرگ بود.

ابوترابی‌فرد یادآور شد: این مردان در طول دوران دفاع مقدس نشان دادند غیرت دینی و حمیت ملی دارند و کسانی هم که در جبهه‌ها حضور داشتند شجاعت مردان لشگر ۱۶ زرهی قزوین را تحسین می‌کنند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گره خوردن دانش و تجارب نظامی با شجاعت، ایثار، عشق به ایران و انگیزه والا در میان برخی فرماندهان ۱۶ زرهی نظیر امیر جمشیدی در فرماندهی تیپ توانست ایران را به نیروهای رزمی قدرتمند ایران پیروز کند.

وی بیان کرد: آنچه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را شکست‌ناپذیر کرده وجود فرماندهان و امیران متخصص و کارآزموده است که دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاسی نیز موفق است و به تنهایی یک سوی میز مذاکرات و بقیه کشورها در سوی دیگر آن می‌نشینند ناشی از قدرت ایران است.

ابوترابی‌فرد بیان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی نیروهای مسلح آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی برآوردی از مبالغی که برای تعرض به ایران باید هزینه شود ندارند و ادعا می‌کنند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: عملیات اخیر حزب‌الله در سرزمین‌های اشغالی این ابهت فروریخته را در هم پیچید، چراکه آنان قدرت دفاع از خود را در برابر حزب‌الله ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *