چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد:

سوالات نظامی درباره ایران باید حل شود

پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 426029
سخنگوی کاخ سفید معتقد است، توافق با ایران همه نگرانی های ما را درباره این کشور برطرف نمی کند. حق با آمریکاست و این یک حقیقت است که اگر حتی ما بتوانیم تا پایان ماه ژوئن مذاکرات را با موفقیت به پایان برسانیم.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، جاش ارنست گفت، ما بارها نشان داده ایم سوالات مهم درباره ابعاد نظامی برنامه اتمی ایران باید در بطن این مذاکرات حل و فصل شود.

ما همچنان درباره بسیاری از سوالات بی پاسخ نگرانیم و انتظار داریم که این سوالات در جریان رسیدن به توافق نهایی تا پایان ماه ژوئن پاسخ داده شوند. حق با ماست و این یک حقیقت است اگر حتی ما بتوانیم تا پایان ماه ژوئن مذاکرات را با موفقیت به پایان برسانیم.


این موضوع نمی تواند همه سوالات ما را درباره رفتار سوال برانگیز ایران در آن منطقه از جهان از جمله بخش هایی از برنامه نظامی آنها پاسخ دهد.

باراک اوباما معتقد است، استفاده از دیپلماسی برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی، می تواند به بهترین نحو در خدمت امنیت رژیم صهیونیستی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *