شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آغاز ساماندهی سیم‌کارت‌های فاقداطلاعات

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 425441
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد ۶۲۰ مشترک دائمی و ۳۵ هزار و ۳۲ مشترک اعتباری همراه اول و هزار و ۷۴۵ مشترک اعتباری ایرانسل بیش از ۱۰ سیم‌کارت دارند و این افراد تا پایان خرداد برای انتخاب سیم‌کارت‌ها مهلت دارند تا سیم‌کارت آنها قطع نشود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی سیم‌کارتهای فاقد اطلاعات مشخص خبر داد.

غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: با اجرای مرحله اول این طرح و دریافت کد ملی مشترکان تلفن همراه، در حال حاضر اطلاعات افراد حقیقی که بیش از ده سیم‌کارت اعتباری و یا دائمی به نامشان ثبت شده، استخراج شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه افراد حقیقی از نظر قانونی نمی‌توانند بیش از ۱۰ سیم‌کارت داشته باشند، در مرحله دوم اجرای طرح ساماندهی سیم‌کارتهای فاقد اطلاعات مشخص به تمامی مشترکان این سیم‌کارتها پیامکی ارسال می‌شود تا با مراجعه به امور مشترکین اپراتور خود، سیم‌کارتهای فعال مورد نیازشان را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در اپراتور ایرانسل هزار و ۷۴۵ مشترک اعتباری و در اپراتور همراه اول ۶۲۰ مشترک دائمی و ۳۵ هزار و ۳۲ مشترک اعتباری بیش از ۱۰ سیم‌کارت دارند، درباره مهلت زمانی مراجعه به امور مشترکین عنوان کرد: مشترکان دارای بیش از ۱۰ سیم‌کارت تا پایان خرداد ماه جاری فرصت دارند به امور مشترکین اپراتور خود مراجعه کنند و درصورت عدم مراجعه، تمامی سیم‌کارتهای این افراد از ابتدای تیرماه قطع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *