يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

طرح دو فوریتی نظر شخصی نجف‌نژاد است

سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 423359
مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: برگزاری مزایده چهارم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قانونی است و در قانون هم محدودیتی برای برگزاری مزایده وجود ندارد.
به گزارش جهان، جعفر سبحانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صحبت‌های مقداد نجف‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص طرح دو فوریتی که در مجلس ارائه شده که سه بار مزایده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کفایت می‌کند و باید به دنبال راهکارهای دیگر بود،‌گفت: این نظر شخصی نجف‌نژاد است نه مجلس شورای اسلامی و این مسئله هنوز یک طرح دو فوریتی است و ابتدا باید این طرح تبدیل به قانون شود و سپس به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ گردد.

وی ادامه داد: برگزاری مزایده چهارم که امروز برگزار می‌شود کاملا قانونی است و قانون هم محدودیتی برای تعداد برگزاری مزایده در نظر نگرفته است اما من از یکی از طراحان این طرح شنیده‌ام که اگر مالک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز مشخص شود مجلسی‌ها از این موضع عقب‌نشینی خواهند کرد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره اظهارات روز گذشته حسین هدایتی متقاضی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چون او اصولگراست به همین دلیل پرسپولیس را به او نمی‌دهند، اظهار داشت: این ذهنیت هدایتی است و اینطور نیست و کسی هم به او نگفته که چون اصولگراست نمی‌تواند پرسپولیس را در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در حالی از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد سرخابی‌ها این بار خریدار خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *