شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ترقی:به سندی واحد میان‌اصولگرایان رسیدیم

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 422212
مسئول بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: وحدت اصولگرایان پیشینه و لازمه فهرست نامزدها و انتخابات است.
به گزارش جهان، "حمیدرضا ترقی" مسئول بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات وحدت اصولگرایان اظهار داشت: محور صورت گرفته پیرامون وحدت اصولگرایان بحث جدیدی نیست و همه ساله وجود داشته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس امسال نیز مذاکرات انجام شده بین احزاب مؤتلفه، ایثارگران و جبهه پایداری به عنوان احزاب محوری اصولگرایان برای نایل شدن به یک چارچوب در وحدت اصولگرایان است.

ترقی با بیان این که هدف اصلی برگزاری این جلسات تأمین وحدت اصولگرایان و رسیدن به نحوه رفع اختلاف در موضوعات مختلف به ویژه انتخابات پیش روست، تصریح کرد: این روال همه ساله وجود داشته است و امسال نیز با پیشرفت خوبی روبرو بوده است و این جلسات توانسته است به سندی واحد برای وحدت اصولگرایان دست یابد.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: هنوز بحث لیست و انتخابات مطرح نیست و بحث وحدت اصولگرایان پیشینه و لازمه بحث انتخابات است و پیش مقدمه لیست واحد، وحدت بین اصولگرایان محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *