يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

«مارکو روبیو» نامزد ریاست جمهوری آمریکا

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 417178
سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا اعلام کرد که در حال راه اندازی کمپ تبلیغاتی ریاست جمهوری برای انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل خبرگزاری فرانسه خبرداد، «مارکو روبیو» سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا اعلام کرد که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا تصمیم دارد کمپ انتخاباتی خود را به راه بیندازد.

روبیو ۴۳ ساله جوان ترین سناتور جمهوری خواه است که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندید می شود.

وی ساعت ها قبل از برگزاری کنفرانس خود در میامی، در فراخوان جذب حامیان مالی درباره برنامه های خود به عنوان کاندید ریاست جمهوری آمریکا صحبت کرد.

نزدیکان روبیو هنوز کاندید شدن وی را در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا تایید نکرده اند، اما گزارشی با این مطلب در پایگاه خبری «توئیتر» منتشر شده است.

در نظرسنجی سازمان سیاست عمومی دموکرات ها که در اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد، مشخص شد که روبیو از بالاترین محبوبیت در میان دیگر سناتورهای جمهوری خواه آمریکا برخوردار است.

در نظرسنجی انجام شده درباره محبوبیت سناتورهای جمهوری خواه توسط سازمان سیاست عمومی دموکرات ها، همچنین مشخص شد که حدود ۵۵ دردصد رای دهندگان دید مثبتی نسبت به روبیو دارند.

وی در کنفرانس فعالیت های سیاسی محافظه کاران در فوریه گذشته درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا گفت: «نامزد شدن در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا برای من یک مساله بسیار شخصی است. آمریکا هیچ چیزی به من بدهکار نیست، اما می دانم دینی را که به کشور خود دارم هیچ گاه نمی توانم پرداخت کنم.»

برخی منتقدان اعلام کردند که احتمال نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاید برای روبیو کمی زود باشد، زیرا در مقایسه با «باراک اوباما» رئیس جمهوری این کشور از تجربه سیاسی و اجرایی بالایی برخوردار نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *