دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۳۰
۲۸

واکنش پروین احمدی‌نژاد به خاطره هاشمی

دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 417135
پروین احمدی نژاد، خواهر دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، به خاطره نادرست اکبر هاشمی رفسنجانی از همسر فقیده امام راحل واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از میدان ۷۲، خانم دکتر پروین احمدی نژاد، خواهر دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، به خاطره نادرست اکبر هاشمی رفسنجانی از همسر فقیده امام راحل واکنش نشان داد.

متن ارسالی ایشان به شرح ذیل می باشد:

خرداد سال هشتادو پنج در سالروز وفات حضرت امام خمینی (ره) دکتر احمدی نژاد به اتفاق چند نفر دیگر از جمله اینجانب، به منظور دیدار با همسر مکرمه حضرت امام در جماران حضور یافتند. نکات قابل اشاره از آن دیدار و مسایل بعدی:

خانم در مقابل خدمه و برخی از اعضای خانواده، خوشحالی خود را از انتخاب دکتر اینگونه ابراز کردند که در زمان انتخابات گفته بودند اگر دکتر رای بیاورد، شیرینی انتخاب، مهمان من باشید و هرچه می خواهید غذا از بیرون تهیه کنید. ایشان می گفتند به خادمه منزل گفته ام تلویزیون را برای من فقط در صورت سخنرانی دکتر و یا مقام معظم رهبری روشن کنید.

ایشان ( همسر امام راحل ) بعد از آن دیدار به منزل دکتر رفتند، حال آن که به اذعان خانواده اشان بعد از رحلت مرحوم حاج احمد کمتر از منزل بیرون می رفتند!

گفتنی است اکبر هاشمی رفسنجانی در همایش بزرگداشت بانوی انقلاب با اشاره به خاطره ای گفت: در آن سال واقعا راضی نبودم که برای ریاست جمهوری حاضر شوم، مقامات مختلفی می آمدند و سخنرانی های متعددی انجام می شد اما من زیر بار نمی رفتم، همسر امام (ره) صدایم کرد و گفت امام این انقلاب را به شما سپرده است شما می خواهید آن را به چه کسی بسپارید؟ چه قدر کسانی که می خواهند بیایند را می شناسید من از حرف خانم تکان خوردم و حاضر شدم که در انتخابات شرکت کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنگ قدرت
United States
جهان خیلی خوشحال شدم این خبرو انعکاس دادی....
تو گفتی ما باوز کردیم
خاطرات حاج آقا ادامه دارد......
United States
هاشمی بس کن
بابك
Iran, Islamic Republic of
خانم دكتر؟؟؟؟دكتراشو از كجا آورده؟نكنه اونم از دكتراهاي احمدي ن‍‍ژادي باشه
Iran, Islamic Republic of
نه پس از دکترهای دانشگاه آزاد هاشمی و دارودسته اش است؟؟!!
سرور
نخیر از همان جایی که اکبر رفسنجانی برای شما آیت ا... شده.
رهگذر
Russian Federation
حقیقتا دیواری از دیوار احمدی نژاد کوتاهتر نیست.
الآن مشکل دکتری احمدی نژاد کجاست؟
ـقتی روحانی در زمانی که نماینده مجلس و عضو شورای دفاع در زمان جنگ بوده از اسکاتلند دکتری میگیره، هیچکس نمیگه چجوری. ولی به احمدی نژاد راحت میشه گیر داد.
محمد
این نظر شما دیگه واقعا معرکه است من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی حداقل اینو میدونم دیگه روی مدرکش شبهه ای نیست و بخاطر تهمت شما متاسفم واقعا اون دنیا حساب کتاب سخته مراقب خودمون باشیم
سیاح
Iran, Islamic Republic of
تازه اگر قبل از ثبت نام گفته به چند نکته دقت شود ۱_ از کجا خانم ثقفی می دانستند چه کسانی کاندید می شوند وابراز ناراحتی کرده باشند ۲_ از کجا می دانستند شورای نگهبان چه کسانی را تایید صلاحیت می کند ۳_ اگر گفته اند از کجا معلوم همفکرای حاج آقا را نگفته باشد ۴_ در دور اول ۸ نفر بودند کدامشان خطرناک بودند
حمید
واضح است که خاطره هاشمی پر از ایراد است ...یعنی خانم ثقفی شخصیتهای جوان و فعال و انقلابی را در انتخابات رد میکند ...آنهم زمانی که مردم از سیاستهای سرمایداری و تورمی هاشمی گریزانند
Iran, Islamic Republic of
قياس مع الفارق براي چه ميكنيد ؟ سايت شما هنوز احمدي نژادي است متاسفانه ... اگر روحيات تازه دكتر شده راوي خاطره را ميدانستيد ، هرگز به نقل قول ايشان اقدام نميكرديد ....
پیدا کنید پرتقال فروش را ؟
امیدوار
امکاننداردهمسرامام راهل چنین مطلبی رافرمودهباشند و چنانچهبهمنزل احمدینژادهم رفته باشند جهت دادن تذکر به وی بوده که چرا با سیدحسن در حرم امام شلوغ بازی کردید
سرور
موضوع سال 85 بوده و شلوغ‌بازی! کذایی در سال 89.
سال 84 رفته اند نه 88
رحلت درست است.
خط فكري بيت حضرت امام مشخص است شما خاطره چه كسي را در مقابل ايت الله قرار مي دهيد پروين احمدي نزاد راست مي گويد يا ايت الله هاشمي ايا بيانات امام راحل راجع به هاشمي را نشنيده ايد لازم است دوباره بگويم؟
سید
اتفاقا امام به خاطر پیش بینی همین خاطره گویی ها فرمودند میزان حال فعلی افراد است.چند خط آخر وصیت امام رو بخونید.
خط فکری همسر امام مثل خود امام، حاج احمد و سید علی خمینی بوده است
ما که اونجا نبودیم ولی خاطره خانم احمدی نژاد معقولتره تا مال آقای هاشمی
خاطره ای قابل قبول است که شاهد زنده داشته باشد نه خاطره ای که فقط به یک نفر گفته شده و مرجع آن هم در قید حیات نیست.
Iran, Islamic Republic of
چرا اينجا نميگيد اين خانم از در گذشتگان نقل قول ميكنه و قابل اشتناد نيست
چطور هاشمی از درگذشتگان خاطره بگه درسته ، دیگران بگند دروغه؟!
آبشخور و منبع ارتزاق سایت جهان کیست؟ لطفا تکلیف را روشن کنید
United Kingdom
درود بر بانوی فرهیخته و آگاه خانم دکتر پروین احمدی نژاد.
با این بانوی فرهیخته بیشتر گفتگو کنید. با تشکر