شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
مقیمی: "نشاط سیاسی بین احزاب توسط خودشان ایجاد شود"

دولت از احزاب مجوزدار حمایت می‌کند

چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 416141
معاون سیاسی وزیر کشور ‌با بیان اینکه نشاط سیاسی بین احزاب توسط خودشان ایجاد شود، گفت: دولت از احزاب اصلی و مجوزدار حمایت می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدحسن مقیمی در جلسه با اصحاب استان البرز که ‌با حضور استاندار البرز و فرمانداران این استان در محل سالن شهدای دولت استانداری ‌برگزار شد، با تأکید بر اینکه تشکیل این دسته از جلسات به منظور بررسی مشکلات احزاب و مسئولان است، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا حد ممکن مشکلات موجود در حزب‌های مختلف را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید نشاط سیاسی بین احزاب و توسط آن‌ها ایجاد شود، افزود: دولت از احزاب اصلی و مجوزدار حمایت می‌کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه احزاب در این جلسات باید به بیان نقطه نظرات خود بپردازند، خاطرنشان کرد: احزاب مختلف باید در راستای تحقق و عملیاتی‌ شدن پیام سال مقام معظم رهبری به طور جدی تلاش کنند.

مقیمی با بیان اینکه باید ‌انتخابات پیش رو در سال‌جاری با حفظ شرایط اخلاقی به خوبی برگزار شود، تصریح کرد: انتخابات با حمایت احزاب و رعایت قانون و مقررات برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه از تمام افراد علاقه‌مند و داوطلب حضور در رقابت‌های انتخاباتی حمایت‌ می‌کنیم، گفت: همچنین از همه احزاب گوناگون در سطح کشور پشتیبانی معنوی صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه برای تشکیل حزب جدید باید مراحل و قوانین مرتبط با این بخش طی شود، خاطرنشان کرد: امید است انتخابات پیش رو در سال جدید با حضور حداکثری مردم صورت گیرد که احزاب در این راستا نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *