شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۴

مجوز فعالیت حزب "ندای ایرانیان" صادر شد

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 394237
امیری: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با فعالیت حزب "ندای ایرانیان" موافقت کرد / سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: مجوز فعالیت حزب " ندای ایرانیان"که یکی از دستورکارهای جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا با فعالیت این حزب موافقت کردند
به گزارش جهان به نقل از نسیم، حسینعلی امیری سخنگو و قائم مقام وزیر کشور گفت: از اعطای مجوز به حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان در پایان جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب خبر داد و افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تا کنون ۱۵ درخواست اخذ مجوز فعالیت حزب به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب داده شده است.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تا کنون تمامی پرونده هایی که مدارک آنان تکمیل بوده در دستور بررسی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب قرار گرفته است و این کمیسیون پس از انجام بررسی ها نظر خود را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است حزب ندای ایرانیان در ماه های اخیر با محوریت نسل دوم اصلاح طلبان(جوانان اصلاح طلب) و با دبیر کلی صادق خرازی موجودیت خود را اعلام کرد و با واکنش های منفی و مثبت بسیاری از سوی اصلاح طلبان همراه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *