يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

نطقی که برای آمریکا گران تمام می‌شود

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 415728
سعید رجایی خراسانی خطاب به دولت آمریکا: چه کسی به شما ماموریت داده است که در همه جای دنیا به بهانه صلح دخالت کنید ؟ مگر شما سپاه صلح بین المللی هستید ؟تمام جمعیت نیکاراگوئه از یک چهارم تعداد معتادهای کشور شما تجاوز نمی کند.
نطقی که برای آمریکا گران تمام می‌شود
به گزارش جهان، فارس در مطلبی به قلم سید روح الله امین آبادی آورده است، نماینده دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد اخیرا در اجلاس ویژه شورای امنیت که به درخواست دولت نیکاراگوئه برای تصویب قطعنامه ای جهت جلوگیری از دخالت نظامی در آمریکای لاتین تشکیل شده بود سخنانی ایراد داشت.

سعید رجایی خراسانی در سخنان خود خطاب به دولت آمریکا اظهار داشت : آمریکا رژیم های مزدور را در کشور های مختلف بر سرکار می آورد و آن ها را بر مسند حکومت تقویت می کند تا بعد به کمک آن ها به بازارها و منابع طبیعی ملل ضعیف دست یابد و به محض این که مردم حرکت آزادیخواهانه خود را آغاز می کنند به آن ها برچسب های مختلف مانند کمونیست و تروریست و ...می زند.

وی ادامه داد : چه کسی به شما ماموریت داده است که در همه جای دنیا به بهانه صلح دخالت کنید ؟ مگر شما سپاه صلح بین المللی هستید ؟ تمام جمعیت نیکاراگوئه از یک چهارم تعداد معتادهای کشور شما تجاوز نمی کند با این همه شما مردم نیکاراگوئه را برای صلح و آرامش آمریکای لاتین خطرناک معرفی می کنید؟ مگر شما در کشور خودتان مسئله کم دارید ؟(۱)

پی نوشت:

۱- اطلاعات ، ۷ فروردین ۱۳۶۱ ، صفحه ۹
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این مال سال 61 است؟
من فکر کردم خدا را شکر بین اینهمه دیپلمات ورزیـــــــــده!!! یه دیپلمات شجاع پیدا شده! ولی نگو که مال سال 61 بوده! یادش بخیر....