يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
رئیس سازمان پزشکی قانونی مطرح کرد

استخدام ۲۰۰ نفر در سازمان پزشکی قانونی

يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 415691
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در دیدار با کارکنان این سازمان از تلاش برای رفع مشکلات بودجه‌ای و استخدام ۲۰۰ نفر در این سازمان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید احمد شجاعی در دیدار با کارکنان سازمان پزشکی قانونی که صبح امروز (۱۶ فروردین) انجام شد، اظهار داشت: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در دولت و مجلس بخش قابل توجهی از مشکلات بودجه‌ای سازمان برطرف شده به به نظر می‌سد در سال جاری مشکلات بودجه‌ای چندانی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: با وجود کسب موفقیت‌هایی در سال گذشته، ما از عملکرد خود آن گونه که باید، راضی نیستیم و باید تلاش کنیم وضعیت از آنچه هست بهتر شود، هر چند در موارد بسیاری گرفتاری‌ها و موانع زیرساختی، مانع از آن می‌شود تا با فراغ بال به همه موضوعات پرداخته و ایده‌ها و طرح‌های جدید را دنبال کنیم این در حالی است که مدیران ارشد باید با فکری باز و بدون دغدغه در مورد زیرساخت‌ها، سازمان را پیش ببرند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیشترین تلاش سازمان معطوف به تأمین بودجه و رفع کمبودها شد، علاوه بر آن در بحث تأمین نیروی انسانی نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفت که به موجب آن در این مرحله ۴۶ نیروی پزشک و کارشناس طی آزمون استخدامی در سال جدید به استخدام سازمان در می‌آیند.

وی اظهار داشت: امید است بتوانیم تا پایان سال جاری نیز ۲۰۰ نیروی دیگر را در بخش‌های مورد نیاز به استخدام سازمان در آورده و نیروها را به تدریج از قراردادی به پیمانی و رسمی تبدیل کنیم.

وی همچنین به مشکلات و معضلات ساختمانی و عمرانی سازمان اشاره کرد و افزود: با وجود تنگناهای بودجه‌ای در سال گذشته هیچ یک از پروژه‌های عمرانی ما تعطیل نشد بنابراین امسال شاهد افتتاح تعداد زیادی از پروژه‌ها خواهیم بود که در دو سال گذشته کلنگ آن به زمین زده شد.

شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای موفق طرح دادپزشک در سال گذشته اشاره و با قدردانی از مدیر اجرایی آن ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاش‌ها ظرف امسال، این طرح در کشور اجرایی و به طور کامل نهادینه شود.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پایان با تبریک سال نو به همکاران از کارکنان سازمان خواست با جدیت و تلاش هر چه بیشتر و به منظور جلب رضایت پروردگار به کار و فعالیت و خدمت‌رسانی بپردازند تا در پایان سال کارنامه قابل قبولی ارائه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *