سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۵
۸

اقدام دانشجویان در صورت سفر اردوغان

پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 415184
مسئول بسیج دانشگاه تهران گفت: اگر سفر اردوغان به تهران انجام شود جنبش دانشجویی ساکت نخواهد نشست و نشان خواهد داد که خون انقلابی هنوز در رگ‌هایشان جریان دارد.
به گزارش جهان، محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با تسنیم گفت : با اشاره به اظهارات ضدایرانی اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه،‌ گفت: جنبش دانشجویی در مقابل سفر اردوغان به تهران ساکت نخواهد ماند و دستگاه دیپلماسی نیز باید متوجه این مطلب باشد که اظهارات آقای اردوغان تنها محدود به نمایندگان مجلس نبوده و شامل همه ملت و مسئولان کشوری است.

وی افزود: جنبش دانشجویی به آقای اردوغان تذکر محکمی می‌دهد که در سفرش به ایران تجدیدنظر کند و هم به وزارت خارجه که دوست و دشمن را بشناسد و مانع انجام سفر رئیس‌جمهور ترکیه به ایران شوند.

مسئول بسیج دانشگاه تهران با بیان اینکه اردوغان به خاطر خیانت‌هایی که در سوریه و عراق کرد و همچینن با اظهارات اخیر خود در یمن و همدستی با عربستان در کشتار مسلمانان در اذهان ملت ایران مردود شده است ، تصریح کرد: اگر سفر آقای اردوغان به تهران انجام شود جنبش دانشجویی ساکت نخواهد نشست و نشان خواهد داد که خون انقلابی هنوز در رگ‌هایشان جریان دارد و اجازه نخواهند داد که حق شهدا و آرمان‌های انقلاب پایمال شود.

میرحاجی خاطرنشان کرد: مردم ایران ۳۶سال پیش بساط آمریکاپرستی را در کشور جمع کردند و چنان در تفکرات خود محکم ایستاده‌اند که اجازه نخواهد داد مجددا تفکرات «سکولاریستی» و «کاخ‌سفیدپرستی» احیا شود.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی و اساسا جنبش‌های دانشجویی به وزارت خارجه تذکر می‌دهد که سفر اردوغان به تهران را لغو کنند و بدانند که انجام این سفر یعنی پذیرش ذلت و اظهارات متوهانه آقای اردوغان و این برای مردم پدیرفتنی نیست و کار عاقلانه این است که هرچه سریعتر این سفر لغو شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا ، خیلی مسالمت آمیز ، توی مسیر ورود اردوغان تجمع کنید و پلاکارد بگیرید دستتون، همونطور که احمدی نژاد رفت نیویورک
س
Iran, Islamic Republic of
دشمن مسلمانان در خانه ما چکار دارد
بازهم دم دانشجویان گرم دولت که بعد از یکهفته حمله عربستان را محکوم کرد و ونزویلا سفیر عربستان وهابی را اخراج کرد ما چی
ali reza
دولت که نمیتونه با همه همسایه ها دعوا کنه، بعضی کارها رو ما ملت باید انجام بدیم ! بهترین کار در صورت انجام این سفر تجمع اعتراضی است با پلاکاردهایی با این مضمون : اردوغان لطفا دهانت را ببند!!!
Latvia
اینها دانشجو نیستند. دانشجویان در همدلی و همزبانی با دولت به هر بهانه ای ساز مخالف کوک نمی کنند.
نيما
اتفاقا اينان دانشجويان حقيقي و سربازان اصلي جبهه علمي اسلام هستند كساني كه حاضرند جان بدهند خون بدهند اما زير بار ذلت نروند
باید جلوی این مزدور ایستاد
اناهیتا
اردوغان با خوبی و خوشی میاد ...