کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدام دانشجویان در صورت سفر اردوغان

13 فروردين 1394 ساعت 17:30

مسئول بسیج دانشگاه تهران گفت: اگر سفر اردوغان به تهران انجام شود جنبش دانشجویی ساکت نخواهد نشست و نشان خواهد داد که خون انقلابی هنوز در رگ‌هایشان جریان دارد.


به گزارش جهان، محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با تسنیم گفت : با اشاره به اظهارات ضدایرانی اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه،‌ گفت: جنبش دانشجویی در مقابل سفر اردوغان به تهران ساکت نخواهد ماند و دستگاه دیپلماسی نیز باید متوجه این مطلب باشد که اظهارات آقای اردوغان تنها محدود به نمایندگان مجلس نبوده و شامل همه ملت و مسئولان کشوری است.

وی افزود: جنبش دانشجویی به آقای اردوغان تذکر محکمی می‌دهد که در سفرش به ایران تجدیدنظر کند و هم به وزارت خارجه که دوست و دشمن را بشناسد و مانع انجام سفر رئیس‌جمهور ترکیه به ایران شوند.

مسئول بسیج دانشگاه تهران با بیان اینکه اردوغان به خاطر خیانت‌هایی که در سوریه و عراق کرد و همچینن با اظهارات اخیر خود در یمن و همدستی با عربستان در کشتار مسلمانان در اذهان ملت ایران مردود شده است ، تصریح کرد: اگر سفر آقای اردوغان به تهران انجام شود جنبش دانشجویی ساکت نخواهد نشست و نشان خواهد داد که خون انقلابی هنوز در رگ‌هایشان جریان دارد و اجازه نخواهند داد که حق شهدا و آرمان‌های انقلاب پایمال شود.

میرحاجی خاطرنشان کرد: مردم ایران ۳۶سال پیش بساط آمریکاپرستی را در کشور جمع کردند و چنان در تفکرات خود محکم ایستاده‌اند که اجازه نخواهد داد مجددا تفکرات «سکولاریستی» و «کاخ‌سفیدپرستی» احیا شود.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی و اساسا جنبش‌های دانشجویی به وزارت خارجه تذکر می‌دهد که سفر اردوغان به تهران را لغو کنند و بدانند که انجام این سفر یعنی پذیرش ذلت و اظهارات متوهانه آقای اردوغان و این برای مردم پدیرفتنی نیست و کار عاقلانه این است که هرچه سریعتر این سفر لغو شود.


کد مطلب: 415184

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/415184/اقدام-دانشجویان-صورت-سفر-اردوغان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com