دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

سوءاستفاده‌زمین‌خواران‌ازتعطیلی اداری نوروز

يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 413894
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: بعضی از زمین‌خواران و متعرضین به اراضی ملی با سوءاستفاده از تعطیلی ادارات ذکرشده اقدام به تصرف اراضی ملی و دولتی می‌نمایند که سعی شده در ایام نوروز از این امر جلوگیری به عمل بیاید.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا اظهار کرد: به‌ منظور پیشگیری از وقوع زمین‌خواری در ایام نوروز، به فرماندهان انتظامی اصفهان و شهرستان‌های تابعه تکلیف شده تا ضمن بهره‌گیری از توان و ظرفیت نیروی انسانی و نیز ناوگان خودرویی ادارات جهاد کشاورزی ـ منابع طبیعی ـ راه و شهرسازی ـ بنیاد مسکن و امور آب با مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه‌ای در زمینه‌های مذکور نسبت به جلوگیری از آن و معرفی مرتکبین اقدام کنند.

وی خواستار جلوگیری و برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی و دولتی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تجاوز به حریم رودخانه‌ها در ایام نوروز شد و ادامه داد: تجربه ناخوشایند سال‌های گذشته نشان داده که در ایام نوروز بعضی از زمین‌خواران و متعرضین به اراضی ملی با سوءاستفاده از تعطیلی ادارات ذکرشده اقدام به تصرف اراضی ملی و دولتی می‌نمایند که سعی شده در ایام نوروز از این امر جلوگیری به عمل بیاید.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان خواستار همکاری تمامی دستگاه‌ها در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: دادسراهای سطح استان اصفهان در ایام نوروز دارای کشیک ثابت و مستقر هستند و آماده دریافت گزارش‌ها و صدور حکم برای برخورد با متخلفین هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *