چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

آزادی ۸۳ محکوم غیرعمد توسط یک مدرسه

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 413386
۸۳ نفر از محکومین جرایم غیرعمد دادگاه‌های نظامی استان تهران با پرداخت بدهی توسط دانش آموزان مرکز آموزش علامه حلی از زندان آزاد شدند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح،‌ جمعی از دانش آموزان مرکز آموزش متوسطه علامه حلی ۳ تهران به نمایندگی از سایر دانش آموزان با حضور در معاونت اجرای احکام دادسرای نظامی تهران و پرداخت مبلغ ۱۸۱میلیون ۸۰۰ هزار ریال موجبات آزادی ۸۳ نفر از محکومینی را که به دلیل بدهی در زندان بسر می بردند، فراهم کردند.

معاون اجرای احکام داسرای نظامی تهران در نشستی با این دانش آموزان، ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام خیرخواهانه گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو، حضور این زندانیان در کنار آغوش گرم خانواده، باعث خوشحالی پدران و مادران و طلب عاقب به خیری برای شما خواهد شد.

عباس رضا پارساپور گفت: اکثر زندانیان آزادشده، سربازانی هستند که به واسطه فقر مالی از پرداخت جریمه عاجز بودند.

معاون اجرای احکام داسرای نظامی تهران ادامه داد: بخشی از کمک های خیرخواهانه مردم به خانواده های زندانیانی که به دلیل زندانی بودن سرپرست، دچار مشکل شده‌اند تعلق می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اکثر مجرمان دادسرای نظامی نه به دلیل جنایت بلکه به دلیل تخطی از قوانین و مقررات نیروهای مسلح گرفتار شده اند.
گفتنی است که دادستان نظامی استان تهران نیز با ارسال لوح تقدیری خطاب به مدیر مرکز آموزش علامه حلی از این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه تقدیر و تشکر کرد.

در قسمتی از این تقدیر نامه آمده است: «چه با شکوه اند اراده هایی که بی آنکه پاداشی بخواهند پیوسته برای کاستن رنج دیگران و افزودن بر شادی و آرامش آنان مصمم می شوند.

براستی صاحبان این اراده ها سر بر آستان جانان دارند و گلبانگ سربلندی بر آسمان. بدین وسیله از اقدام خیر خواهانه دانش آموزان و اولیاء و مربیان آن مرکز نخبه پرور به لحاظ کمک مالیشان که موجب آزادی ۸۳ نفر از زندانیان این دادسرا در نوروز ۱۳۹۴ گردید، تشکر و قدردانی می نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *