يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

استقلال و پرسپولیس خودرو می شوند!

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 411846
به نظر می‌رسد در مورد سرخابی‌ها نوعی از این جیب به آن جیب انجام شود و دولت ناچار است استقلال و پرسپولیس را به دست دو غول خودروسازی بسپارد.
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: از اين جهت كه ايران‌خودرو و سايپا هر دو در بورس هستند، نيازي به تأييد صلاحيت ندارند و اين‌كه سال‌هاست تيمداري مي‌كنند و تجربه اين كار را دارند و در پايان اين‌كه مي‌توانند به راحتي مبلغ تعيين شده را بپردازند.

آن‌طور كه شنيديم، گفت‌وگوهايي نيز از قبل در اين خصوص انجام شده و با توجه به اين كه هاشم يكه‌زارع به عنوان مديرعامل ايران‌خودرو سابقه حضور در هيأت‌مديره استقلال را دارد، او را به استقلال نزديك مي‌كند و گويا علاقه به در اختيار گرفتن باشگاه‌ آبي‌ها دارد. سايپا هم مالكيت پرسپوليس را برعهده مي‌گيرد. در اين ميان براي خود تيم‌هاي پيكان و سايپا هم دو راه وجود دارد؛ اول اينكه ايران‌خودرو و سايپا تيم‌هاي خود را واگذار كنند تا استقلال و پرسپوليس را بگيرند، دوم اين كه استقلال و پرسپوليس را به يكي از شركت‌هاي زيرمجموعه خود واگذار كنند تا مشكل قانوني پيش نيايد. اين مسئله به هيچ‌وجه نمي‌تواند خللي در راه آبي و قرمز شدن ايران‌خودرو و سايپا ايجاد كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *