دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

با چاقو ما را تهدید به مرگ کردند

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 411495
مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: در دیدار ما مقابل راهیان کرمانشاه تماشاگری پیش از شروع بازی با چاقو ما را تهدید به مرگ کرد. عباسی: با چاقو ما را تهدید به مرگ کردند
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا عباسی، در خصوص شکست سیاه‌جامگان مقابل راهیان کرمانشاه اظهار داشت: ابتدا جا دارد که به مردم کرمانشاه به خاطر این برد تبریک بگویم اما متاسفانه در این دیدار اتفاقاتی رخ داد که بسیار تاسف‌بار بود. ساعت ۱۳ که وارد ورزشگاه شدیم نگهبان ورزشگاه به ما گفت اوضاع غیرعادی است و مواظب خودتان باشید پس از آن دیدیم شخصی از جلسه‌ای که حنطه با بازیکنان برگزار کرده بود خارج شد و به سمت ما آمد و ما را با لفظ جادوگر خطاب کرد و با چاقویی که در دست داشت اعلام کرد که شما را خواهم کشت!

وی افزود: پس از این اتفاق حنطه به سمت ما آمد و گفت در را برای حاج آقا باز کنید که من گفتم جلوی این تماشاگران را بگیر اما او در پاسخ به من گفت که از دست من کاری بر نمی‌آید. اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد که تاکنون در فوتبال ایران ندیده بودم. به مدیرعامل باشگاه فحش ناموس می‌دادند. ما نمی‌خواستیم بازی را آغاز کنیم. شرایط بسیار سختی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند مگر فوتبال ارزش چنین کارهایی را دارد.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان یادآور شد: من علیه داوری صحبت می‌کنم و وقتی آنها را نفرین کردم ۱۵ میلیون جریمه می‌شوم آن وقت چرا نباید خود من مصونیت داشته باشم. آنقدر فحاشی‌های بدی در ورزشگاه انجام می‌دادند که پسرم خجالت‌زده شده بود. بازیکنان هم دلواپس من بودند که نکند بلایی سرم بیاورند به همین دلیل نمی‌توانستم فوتبال خود را بازی کنند.

عباسی یادآور شد: یکی از مسئولان نزدیک راهیان کرمانشاه اعلام می‌کرد که سازمان لیگ هم با آنهاست و نمی‌توانند کاری انجام بدهند. اگر بخواهد شرایط این گونه ادامه داشته باشد و با این مسائل برخورد نشود ما قطعا از لیگ کنار خواهیم کشید دلیلی ندارد که از جیب خود هزینه کنیم و بعد هم با ما چنین رفتارهایی شود. واقعا جای تاسف داشت. روز گذشته اتفاقاتی در ورزشگاه رخ داد که کاملا مشخص بود خط داده شده بود. شب قبل از آن با بازیکن ما تماس می‌گیرند. نمی‌دانم دنبال چه چیزی در فوتبال هستند. ما به دنبال یک جور راه درو از این فوتبال هستیم. برای کمیته انضباطی و سازمان لیگ تاسف می‌خورم که با این گونه افراد برخورد نمی‌کنند مگر آنها چه کسانی هستند. یکسری آدم معلوم‌الحال در ورزشگاه حضور داشتند که همه آنها را می‌شناختند اما باز هم با آنها برخوردی نمی‌شود.

وی تاکید کرد: حنطه در گذشته کارهایی انجام می‌داد که هم‌اکنون فکر می‌کند همه تیم‌ها دنبال این مسائل هستند. فکر می‌کنند همه دنبال سحر و جادو هستند. خود من زمانی با او کار می‌کردم و او دور از چشمان من به دنبال چنین مسائلی بود. من شنیده‌ام حنطه حتی برای سرمربی‌گری در راهیان کرمانشاه پول هم داده است. تا زمانی که مربیانی چون او در فوتبال حضور داشته باشند این رشته پاک نخواهد شد. امیدوارم برخورد لازم با این گونه افراد انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
che hei...
یکی از دلایلی که فوتبال ایران هیچوقت به تراز اروپا نمیرسه همینه که فساد، همشهری بازی و باندبازی در فوتبال ما بیداد میکنه!