يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

ادعایی جدید درباره برنامه هسته‌ای ایران

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 408340
دیپلماتها به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته اند گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی از پیشرفت اندک تحقیقات درباره ادعاهای مبنی بر فعالیتهای ایران در زمینه سلاح های هسته ای حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، دیپلماتها گفته اند گزارش جدید آژانس از پیشرفت اندک تحقیقات درباره ادعاهای مبنی بر فعالیتهای ایران در زمینه سلاح های هسته ای حکایت دارد.

دو دیپلمات گفته‌اند که گزارش آژانس به احتمال زیاد امروز به شواری امنیت سازمان ملل و ۳۵ عضو شورای حکام آژانس ارائه خواهد شد.

پیش بینی می‌شود در این گزارش به تعهد ایران بر مفاد توافق موقت ژنو نیز تاکید شود.

یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس در مقاطعی اعلام کرده بود تحقیقات بر روی جنبه های فعالیت های قبلی ایران به کندی پیش می رود. آژانس مدعی است ایران در گذشته فعالیت های مشکوک با کاربردهای دوگانه داشته است.

جمهوری اسلامی تاکید دارد هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شریف
جای تردید ندارد که بیان فعالیتهای مشکوک در گذشته دیکته جدید امریکا به آژانس اتمی میباشد والبته ضعف نشان دادن از سوی دولت و هیئت مذاکره کننده تبعات ایچنینی دارد تا انقلابی با غربیها عمل نگردد این پیشروی ها ادامه دارد بلا شک.