يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۵
۵

توضیحات دفتر اژه‌ای درباره کسانی که از رحیمی پول گرفتند

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 408180
مسئول دفتر سخنگوی قوه قضاییه درباره نقل‌های متفاوت رسانه‌ها از نشست روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه درباره افرادی که از محمدرضا رحیمی وجوهی دریافت کرده بودند، توضیحاتی داد.
توضیحات دفتر اژه‌ای درباره کسانی که از رحیمی پول گرفتند
به گزارش جهان، مسئول دفتر سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که چرا در مورد اظهارات سخنگوی محترم قوه قضاییه در نشست خبری ۲۷ بهمن ماه سال جاری پیرامون افرادی که از آقای محمدرضا رحیمی معاون اول سابق ریاست جمهوری وجوهی دریافت کرده بودند مطالب متفاوتی نقل شده است؛ به میزان گفت: عین اظهارات سخنگوی قوه قضاییه به این شرح است:
«آقای رحیمی ۱۷۰ اسم را در پرونده اعلام کرده است تعدادی از این ۱۷۰ نفر نه نامزد مجلس و نه نماینده مجلس بودند بعضی از اینها در دوره قبل نماینده یا نامزد بوده‌اند.
نکته دوم این است که وجهی که رحیمی مدعی است به این ۱۷۰ نفر پرداخت کرده بسیار پایین‌تر از مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
نکته سوم نیز این است که اساسا محکومیت رحیمی به دلیل پول‌هایی است که او به عنوان رشوه دریافت کرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روح اله
خوب چه فرقی کرد؟
اینکه داره میگه پول گرفته و پولا رو به نامزدها داده.
رحیمی هم میگه پول گرفتم و پولها رو به نامزدها دادم و اسنادش هم موجوده.
این میگه کل دریافتی که به حساب واریز شخصی واریز شده یک میلیارده.
اون میگه کل پولی که من با معرفی افراد سرشناس به نامزدها دادم یک میلیاردو دویست بوده.
این میگه 500 میلیون دستی به رحیمی داده و سندی هم موجود نیست.
اون میگه رسید این پول رو آقای م ب به ابدالی داده.
این میگه..
اون میگه...
اگر دادگاه علنی بود دیگه نیازی به تفسیر و توضیح نبود و مردم خودشون گناهکار رو میشناختند
مجیداعتمادی
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی به واسطه این اتهام هم خوب است محاکمه شود
این پیام دست به دست داره میچرخه
روزي که احمدي نژاد در ارديبهشت سال ???? از محل برگزاري نماز جمعه پياده به وزارت کشور رفت تا براي انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کند اطرافيان او شعار ميدادندفقر وفساد و تبعيض احمدي نژاد بپا خيز امروز پس از نزديک به ??سال معاون اول مدال دار او بزرگترين دولتمرد غارتگر بيت المال تاريخ جمهوري اسلامي شناخته شد. اعلام حکم رحيمي در تاريخ جمهوري اسلامي بي سابقه است. رحيمي بلندپايه ترين مقام جمهوري اسلامي است که رسما به اختلاس محکوم ميشود. هيچ روزنامه اصولگرايي آن را پوشش نداده است. هيچکس هم راهپيمايي نمي کند و شعار نمي دهد غارتگر بيت المال اعدام بايد گردد
خداوند اژه ای رو برای اسلام و انقلاب نگه داره!!!

توی این روزهایی که هرکسی به فکر از میدون به در کردن حریفشه و اصلا براش مهم نیست که وسیله اش آخرین دفاعیات یک متهم به اختلاس چندین میلیاردیه که برای غبارآلودتر کردن فضا این حرفا رو زده بلاخره یگ نفر هست که اصل موضوع رو فراموش نکنه و دنبال فرعیات "انحرافی" نره!
Iran, Islamic Republic of
خب اكه راست ميگيد اساميشونو اعلام كنيد