سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
در سی دومین قسمت مطرح می شود

تلخ و شیرین سربازی در آزمون «حذف و اضافه»

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 406994
برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی ودومین قسمت خود برای بار دوم به موضوع داغ و حاشیه ساز «سربازی» ورود می کند و این بار با حضور مسئولین ابعاد اجتماعی آن را به بحث و بررسی می گذارد.
به گزارش جهان، این برنامه که پنج شنبه این هفته ۲۳ بهمن ماه رأس ساعت ۱۵:۳۰ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، در بخش اول با سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، پیرامون چالش ها و سوالات جوانان و به خصوص دانشجویان درباره سربازی به گفتگو خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش دوم خود با حضور سردار ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به بحث تخلفات و نقض قوانینی در سربازی، ورود خواهد کرد و درباره نحوه برخورد با موارد با ایشان به گفتگو خواهد پرداخت.

«حذف و اضافه» در قسمت نخست خود درباره «سربازی»، با تشکیل یک میزگرد دانشجویی و با رویکرد انتقادی به ابعاد دانشگاهی این موضوع پرداخت و اکنون در قسمت دوم، با حضور مسئولین به پرسش هایی همچون جدیدترین قوانین سربازی، ملزومات تبدیل سربازی فعلی به سربازی حرفه ای، کارکردها و مولفه های آن، حقوق و مزایای سربازی، عدالت محوری و تخصص گرایی برای دانشجویان مقاطع بالا در سربازی خواهد پرداخت.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ها و مشکلات خود می توانند به شماره ۱۰۰۰۰۳۹۳و یا ایمیل daneshgah@tv۳.ir پیام ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *