چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

آیا سازمان فضایی ایران منحل می شود؟

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 405618
برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی ویکمین قسمت خود به مناسبت فرارسیدن ۱۴ بهمن ماه روز ملی فناوری فضایی، به بررسی صنعت فضایی ایران می پردازد.
به گزارش جهان، برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی ویکمین قسمت خود به مناسبت فرارسیدن ۱۴ بهمن ماه روز ملی فناوری فضایی، به بررسی صنعت فضایی ایران می پردازد.

این برنامه که پنج شنبه این هفته ۱۶ بهمن ماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، در دو بخش مجزا با حضور دکتر محمد مهدی نژاد، مشاور رئیس کل ستاد مشترک نماینده دولت و تشکیل یک میزگرد دانشجویی با تمرکز بر روی پیشرفت های ایران در صنعت هوافضا، به بررسی علت تاسیس آن و چرایی تحولات اخیر سازمان فضایی ایران می پردازد.

«حذف و اضافه» در این برنامه در پی پاسخ این سوال است که آیا صنعت فضایی برای ایران اقتدارآفرین است؟ پیشرفت های صورت گرفته چه بوده و امروز در چه جایگاهی قرار داریم؟ نحوه شکل گیری، علت تاسیس و انحلال سازمان فضایی چه بوده و با چه برآوردی این پیشینه از بین می رود؟

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ها و مشکلات خود می توانند به شماره ۱۰۰۰۳۹۰ و یا ایمیل daneshgah@tv۳.ir پیام ارسال کنند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *