جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

دستگیری برخی عوامل شهادت مولوی ایرانی

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 401752
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سومین سالگرد شهید مولوی جنگی‌زهی تعدادی از عوامل شهادت مولوی جنگی‌زهی دستگیر شدند.
به گزارش جهان؛ سردار حسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با ر فارس؛ از دستگیری ۱۸ نفر از اعضای یک باند تروریستی در سیستان و بلوچستان با همکاری اداره اطلاعات و سپاه خبر داد.

وی در ادامه به تشریح اعترافات ۱۸ نفر از اعضای دستگیر شده یک باند تروریستی در سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: این اعضا با همکاری و اطلاع رسانی خوب مردم منطقه شهرستان سرباز و مشارکت نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و سپاه دستگیر شده و پس از ۲۰ روز کار فنی و پلیسی، پرده از جنایات خود گشودند.

وی افزود: به شهادت رساندن مولوی شهید مصطفی جنگ زهی امام جمعه اهل سنت راسک شهرستان سرباز که به دلیل حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رهبری دستور به شهادت آن داده بودند، از جمله جنایات این باند تروریستی بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مشارکت در به شهادت رساندن معلم شهید جواد نوروزی، به شهادت رساندن معلم شهید محمد اسلامی، به شهادت رساندن معلم شهید عیسی شهرکی، به شهادت رساندن بسیجی پایگاه نصیرآباد به دلیل همکاری با سپاه، به شهادت رساندن کارمند ثبت ‌احوال در شهرستان سرباز، به شهادت رساندن دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی در ایست و بازرسی سرباز، به شهادت رساندن دو سرباز هنگ مرزی، ترور یک نفر در چابهار به دلیل همکاری با نظام جمهوری اسلامی، ترور چهار نفر دیگر به دلیل همکاری با جمهوری اسلامی، اقدام به ترور ناموفق کارمند ثبت‌احوال، کارگزاری تله انفجاری در مسیر یگان امداد نیروی انتظامی، اجرای تله انفجاری در مسیر خودروهای پلیس راه جکیگور، اجرای تله انفجاری و کارگزاری بمب در مسیر خودروی هنگ مرزی در ۴ منطقه، بمب‌گذاری و تله ناموفق در مسیر پاسگاه جنگل و حمله به گشت پلیس رئیس‌‌آباد از جمله اقدامات خرابکارانه این اعضای باند تروریستی بود.

رحیمی در ادامه از برگزاری جشنواره نظم و امنیت و رسانه در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تا پایان امسال جشنواره نظم و امنیت و رسانه با هدف ایجاد رقابت بین رسانه‌های سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *