چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۶

اطلاعیه وزارت ارتباطات در مورد اختلال یکی از شبکه‌های اجتماعی

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 399738
وزارت ارتباطات در حالی اقدام به اجرای فیلترینگ هوشمند در اینستاگرام کرده و درباره اختلال‌‌های آن اطلاعیه‌ صادر می‌کند که از به کار بردن نام آن پرهیز دارد و بارها برای آن عنوان «یکی از شبکه‌های اجتماعی» را به کار برده است.
اطلاعیه وزارت ارتباطات در مورد اختلال یکی از شبکه‌های اجتماعی
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاعیه در مورد اختلال یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

جالب است که وزارت ارتباطات در حالی اقدام به اجرای فیلترینگ هوشمند در اینستاگرام کرده و درباره اختلال‌‌های آن اطلاعیه‌ صادر می‌کند که از به کار بردن نام این شبکه پرهیز دارد و بارها برای آن عنوان «یکی از شبکه‌های اجتماعی» را به کار برده است.

در این اطلاعیه آمده: به دنبال انتشار برخی اخبار در خصوص اختلال چند ساعته یکی از شبکه های اجتماعی و ارتباط آن با پالایش هوشمند، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، سامانه پالایش هوشمند که از مدتی پیش به منظور صیانت فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شده است، تاکنون مطابق انتظار عمل کرده و هیچ گونه اختلالی نداشته است.

آنچه در روز گذشته در باره یکی از شبکه های اجتماعی اتفاق افتاد، اختلال موقت شبکه‌ای بین شبکه ارتباطی ایران و CDNهای این شبکه اجتماعی بوده که در هر یک از شبکه های اجتماعی دیگر نیز امکان وقوع دارد و هیچ ارتباطی به سامانه پالایش هوشمند نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
جالا مگه مردم می دونند CDN چیه؟
بوی خیانت می آید
حسن
سلام تورا خدا جلوی این شبه های اجتماعی را بگیرید تمام مردم دارند به سمت و سوی زندگی غربی می روند و زندگی اسلامی ایرانی را فراموش میکنند این نیست چیزی که امام زمان می خواهد متشکرم
شما برو توی غار زندگی کن . الان عصر ارتباطاته. برای اینکه هویت خودمون دین خودمون و فرهنگمون رو صادر کنیم برای اینکه نشون بدیم حرفی برای گفتن داریم شبکه های مجازی نیاز هست البته به شرطی که فرهنگ سازی بشه و مفید مورد استفاده قرار بگیره
آخه تو ،تو غار زندگی میکنی واگرنه برای ارسال فرهنگ به کل دنیا نیاز به این شبکه های به اصطلاح اجتماعی نیست آره حتما مردم عکس ناموس و خواهرشونا میزارن و فرهنگشونا با عکسهای برهنه صادر میکنن .این خیانت است به اسلام و خون شهیدان این همه رهبرمون حرف تهاجم فرهنگی میزنه ولی نه مسولین و نه مردم گوش نمیدن بیاین این شبکه ها رو تحریم کنیم به خدا این خارجی ها برا نابودی فرهنگ و اسلام و انقلاب نقشه کشیدند والسلام
حسین
من با نظر حسن اقا موافقم چون دشمن قصد تخریب ما رو دارد در ضمن شما برو تو جنگل زندگی کن