يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱

بارش برف و باران در غرب و مرکز کشور

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۹
کد مطلب: 399697
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در غرب و مرکز کشور طی دو روز آینده خبر داد.
به گزارش جهان، احد وظیفه در گفتگو با مهر گفت: از اواخر روز شنبه ابتدا در شمال غرب و به تدریج در روز یکشنبه غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و با شدت کمتر دامنه‌های البرز و در روز دوشنبه شمال شرق کشور شاهد بارش‌های پراکنده باران و برف خواهند بود.

به گفته وی، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز بعد ازظهر در برخی مناطق شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. در روز یکشنبه شدت بارش‌ها در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و شمال خوزستان است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: با حرکت این موج در روزهای یکشنبه و دوشنبه برای استان های تهران، البرز، مرکزی، قم، سمنان و خراسان رضوی افزایش سرعت وزش باد و در برخی مناطق جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وظیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز به ۱۳ درجه سانتیگراد و کمینه آن به ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *